Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Vanmiddag eens ff kijken of ik een filmpje maak van de crawler,zowiezo ff de camera in de e-revo ff uittesten en ff mijn bijna dagelijkse kilometers mountainbiken.

Ik denk bij de c1000 vanmiddag,want daar heb je ook leuke bergjes voor de crawler,maar ik sms je wel als ik terug ben van het fietsen.

Ik, Kor, Henk en Johannes zullen er iig zijn, al is het maar om even kennis te maken en te ouwehoeren.

Neem je wagen dus mee als je komt voor het geval er toch gereden word. Rijden is natuurlijk nog steeds de bedoeling he ;)

Zal fftjes kijken dan. Misschien als alles door gaat dat ik de C5 in de kofferbak doe, maar dat hangt van het weer af. Heb geen regenbandjes:p

zo net weer terug van het rijden.
Ging zeeker lekker,geen schade,alleen weer een slechte geheugen kaart in de camera,dan maar een dure san disk kaart halen,want die doen het wel gewoon goed,maar ik zal z.s.m. de filmpjes hier posten.
Ik heb wel gezien dat ik de camera anders moet monteren of het gat moet vergroten,maar dat zien jullie zo ook wel.

Ging weer lekker Ruben,en nu snel wat 2s lipo's voor je stampede bestellen,en een eerste poets beurt toe passen :-)

@ Manta,

Met het biken viel het goed tegen,zowel op het punt conditie als omstandigheden.

Na de kerst ff goed beroerd geweest en dat merk je wel met het fietsen,en qua omstandigheden,ik had 2 omgevallen bomen op mijn route en toch nog aardig wat plassen waarvan sommige zo diep waren dat het tot de assen kwam (en mijn voeten onder water) maar zowel de fiets als ik zijn al onder de douche geweest

nou,van mij mag het nog wel ff vriezen,nog ff lekker werken op de ijsbaan
en ik wil nog gaan snow biken.

maar week 8 gaan we misschien nog naar het huisje in de vulkaan eifel,en met een beetje mazzel ligt daar sneeuw,en dan ga ik daar biken.

nou bij deze een filmpje van de crawler en van de E-revo

beide zijn van slechte kwaliteit omdat er weer een slechte geheugenkaart in de camera zit

zet bij het filmpje van de e-revo het geluid maar uit want die klopt niet met het beeld.
en zet ze op 720p voor de scherpte.

er wordt nog muziek onder de filmpjes gezet,wanneer youtube een beetje mee werkt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry eric ik kan morgen niet komen ,
Is vandaag een pakking bij de motor gesprongen van de rovan.
Ik ga morgen eerst terug naat t.p.s .
Mogen ze hem terplekke repareren :)

@ Ruben, als het regent kunnen wij gerust ook rijden met onze traxxassen, die zijn waterproof! :p :cool:
Maar de redcat gaat zeker mee! Ik kom al was het alleen om kennis te maken!!
;)

Back