Rijders Omgeving Amsterdam!!!

Dus kleine omweg naar Purmerend en voila een Offroad baan.

Bedankt voor de tip! Ik denk dat ik daar heus wel een keer langs zal gaan.

Maar ik denk dat deze oproep vanuit Amsterdam meer bedoeld is om buiten clubverband iets af te spreken. Sloterdijk zou bijvoorbeeld ideaal zijn voor offroad en onroad. :p

Hoe kan het toch dat in de grootste stad van het land het lijkt alsof er de minste mede hobbyisten zijn? Mijn gezonde verstand zegt dat dit(iig statistisch) juist andersom zou moeten zijn! :idea:

Iedereen hier in Amsterdam zal wel op vakantie zijn...

Veel van die "Amsterdammers" zijn dus te vinden op de eerder genoemde club daarbij niet iedereen zit op het MBF maar ook op Truggy.nl of Buggycup.nl.

Lang geleden, maar weer tijd voor een update!!!
Nieuwe nitro wagens erbij, nu nog afspreken...
Mocht er iemand zijn met nieuwe locaties (Spaklerweg blijft bestaan;-), let us know!!!

Veel rijplezier en hopelijk tot ziens!

Halil,

Ben op het moment mijn T-Maxx rijklaar aan het maken.
Het wachten is op een nieuwe Spur Gear die een dezer dagen zal binnenkomen...

Ik zit in zaanstad met een hpi baja en ben wel te porren voor wat aktie vandaag dus als er iemand op locatie is hoor ik het wel !!

Ik zit in zaanstad met een hpi baja en ben wel te porren voor wat aktie vandaag dus als er iemand op locatie is hoor ik het wel !!

Helaas was ik even niet on om deze berichten te onderscheppen...
Ikzelf ben nog wezen racen in de buurt (Amsterdam).
Helaas laat het weer voorlopig niets toe...
We wachten op mooi weer, dan lekker de heuvels in!!!

Beste heren,
Ik was van plan om me MT2 brushless eve uit te gaan laten dit weekend....
Iemand zin om wat te raggen in de omgeving Amsterdam/Purmerend?
Gegroet....

Hallo.
Ik kom uit almere en rij met een hpi hellfire truggu.
Ik vind het een kleine moeite om naar amsterdam te komen voor een gezellige middag.
Grtzzz

Wij vliegen met de club op de Kaapstadweg in Amsterdam. Af en toe neemt er iemand een auto mee. Maar dan moet je wel uit de buurt van de vliegers blijven :D . Misschien vind je hier wel gezelligheid vanmiddag.

Ik zie dat er vaak wordt gereden op het parkeerplaats achter de Arena. Bij mij hier achter in Amsterdam noord is er een verlaten voetbalclub en asfalt. Denk dat er gewoon op gereden kan worden.

is er toevalllig morgen nog iemand die gaat rijden nu het eindelijk weer eens kan!??

Ik rij Short Course, woon vlakbij Spaklerweg.

Kunnen we niet gewoon even een lijstje maken van mensen uit Amsterdam ?
Ik zie dat 150m drainage-slang 80 euro kost dus een baantje uitleggen zou in principe niet zo veel hoeven te kosten als je 't met een paar man zou doen ;)

meeting omgeving amsterdam

Ik rij Short Course, woon vlakbij Spaklerweg.

Kunnen we niet gewoon even een lijstje maken van mensen uit Amsterdam ?
Ik zie dat 150m drainage-slang 80 euro kost dus een baantje uitleggen zou in principe niet zo veel hoeven te kosten als je 't met een paar man zou doen ;)

Goede avond,

Bij de volgende meeting omgeving groot amsterdam, ben ik graag van de partij. Zelf kom ik dus uit amsterdam en rij ik met een hpi savage.

tot snel en maar natuurlijk na die vieze gore regen

Beste Heren,

Er is net een lidle geopend in purmerend tegenover de albert heijn XL.
Nu hoor ik jullie denken....(wat al knap is natuurlijk;)
maar toevallig is de parkeerplaats daar helemaal gelegd in de vorm van een ovaal met vers asfalt en waterputten in de stoepranden ipv in het asfalt waardoor het een leuke drift circuitje is met goede verlichting s`avonds...
geen van mijn auto`s zijn rijdbaar,maar ik wil er toch eve rijden,dus ik moet aan de bak.
maar ik d8 ik deel het even misschien zijn er meerdere mensen die de ptentie ervan in zien...
gegroet!

Iemand zin om een middagje te bashen in spaarnewouden aan de kant van A'dam sloterdijk, rij zelf met een savage

goedenmorgen,

een poosje weg geweest van het forum, maar kom zelf bij utrecht vandaan en rij met een traxxas revo 3.3 en amsterdam is dus ook redelijk in de buurt

Back