Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Even een vraagje aan de Spektrum mensen. Ik heb een AR610 in een voerboot voor het karpervissen gebouwd. Alles werkte perfect. Maar na twee keer uitvaren was de verbinding weg. De ontvanger krijgt gewoon 5 volt, maar er brand geen ledje meer op de AR610. Is er iets te resetten of is de ontvanger echt dood.

Ledje brand pas als de ontvanger gebonden is aan een zender, misschien opnieuw binden, werkt de zender wel ?
Heb wel een ontvangertje voor je liggen, ik durf geen spektrum meer te gebruiken ! ;)

ook opgestaan :) zo ff bakkie pleur op bed met maris , beetje gymnastieken ;)

straks de fietsen op de fietsendrager pleuren , even de fietsen in een ander gebied loslaten .

veel plezier allemaal ;)

Even een vraagje aan de Spektrum mensen. Ik heb een AR610 in een voerboot voor het karpervissen gebouwd. Alles werkte perfect. Maar na twee keer uitvaren was de verbinding weg. De ontvanger krijgt gewoon 5 volt, maar er brand geen ledje meer op de AR610. Is er iets te resetten of is de ontvanger echt dood.

Body van de boot is niet toevallig voorzien van carbonglasvezels? :rolling:

Geen vis voor mij, wel wat geknutsel.. Even de calmato afknutselen. Laatste dingetjes aan doen zodat -ie dinsdagavond gekeurd kan worden :teacher:

DX6 verder uit puzzelen wat ermee mogelijk is, draadloos lesgeven straks ftw!

Back