Daar hoor jij ook bij vriend ikke niet ik ben nog piepJullie worden oud he?!Jullie ouwelui vonden die dance classics ook maar heiligschennis.
:rolling:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar hoor jij ook bij vriend ikke niet ik ben nog piepJullie worden oud he?!Jullie ouwelui vonden die dance classics ook maar heiligschennis.
Dat we ouder worden kan ik helaas niet ontkennen, ondervind het aan den lijfe [emoji30]
Ben compleet gesloopt, alsof er een vrachtwagen over mij heen is gereden.
Jullie worden oud he?!Jullie ouwelui vonden die dance classics ook maar heiligschennis.
Nee, dat voelt anders. Dat kan iemand binnen dit clubje zeker beamenDat we ouder worden kan ik helaas niet ontkennen, ondervind het aan den lijfe [emoji30]
Ik heb er toch weinig moeite mee, alles wat rustiger aan. Genoeg gehaast de laatste 25 jaar. Beetje langzaam opbouwen richting het pensioen met alleen maar leuke dingen doen zonder de dagelijkse moetjes voor een werkgever.\Ouder worden is inderdaad een mindere kant. We gaan het langzaam merken.
Beter. Ik sta zomaar op 6 september op een 90's Party. Gevraagd door de buurman van het werk, die de manager van o.a. 2 Unlimited is. 8O Heb nog een kaart over, dus wie interesse heeft.... 8)Vanavond onverwacht naar het (1e) Outsiders festival in Alkmaar, werd zomaar op de gastenlijst gezet van DJ Delta Functionen.
FF luisteren naar gouwe ouwe Carl Craig en Willy Burns (held !)
Mooi niet stuk dus, allemaal voorbarige conclusies. Iets met een rotte verbinding van de kabeltjes. Na wat analyse is er niets mis met zender en ontvanger.Even een vraagje aan de Spektrum mensen. Ik heb een AR610 in een voerboot voor het karpervissen gebouwd. Alles werkte perfect. Maar na twee keer uitvaren was de verbinding weg. De ontvanger krijgt gewoon 5 volt, maar er brand geen ledje meer op de AR610. Is er iets te resetten of is de ontvanger echt dood.
Dat we ouder worden kan ik helaas niet ontkennen, ondervind het aan den lijfe [emoji30]
Prutser!!! :teacher:
Inloggen op HK. Linksboven blauwe knop met je naam.In hoofdvenster rechtsboven Account settings & Tools. In hoofdvenster linksboven modify personal information. Aanpassen maar.
Ja, echt niet te vinden...![]()
En gelukt , daarstraks waren die kleine blauwe lettertjes met de zon in mijn scherm niet te lezen , nu wel
En gelijk de asp en de 5s lipo besteld en wat klein spul , kan ik weer ff voort .
wat een smoes junkie wat dacht je van een bril of schaam je je eigen
en dan je lieve vrouwtje ook nog de schuld geven mwaaaa:evilbat:
Heb nog een kaart over, dus wie interesse heeft.... 8)