Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Niet iets voor iemand hier?

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Zeker niet te duur :nooo:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ter vermaak weer eens wat over de Drones in het Metro blad:rolleyes:

full

full

kon hem niet langer weerstaan.........
afspraak gemaakt om hem volgende maand op te halen, als Sint Salaria weer is geweest ;)

? Stiletto pylonracer - Modelbouw | Radiografisch | Vliegtuigen en Helikopters - Marktplaats.nl

die heeft hij al jaren te koop staan , jij verlost hem er dus van ? ;)

gaaf vliegertje , ik had er toen ook wel oren na , maar toch maar laten liggen , ik vond hem ook wat klein .

maar zie hem graag vliegen op das veld :D

ik heb voor de kerst een multiplex funcopter in gedachte , piep rules ;)

kon hem niet langer weerstaan.........
afspraak gemaakt om hem volgende maand op te halen, als Sint Salaria weer is geweest ;)

? Stiletto pylonracer - Modelbouw | Radiografisch | Vliegtuigen en Helikopters - Marktplaats.nl
Gezien de laatste nieuwsbrief kon dat nog wel eens voor teleurstellingen zorgen (vooral bij de piloot/eigenaar). Ik vrees dat de geluidsnormen strenger gehanteerd zullen gaan worden en ook voor ons de magische 86dB grens gaat gelden (als het al geen 80dB wordt).

/toch kiest voor een elektro bigscale

Dat snelle gedoe is toch helemaal niet leuk ! :cool:

Weet iemand een Easystar of Bixler te koop in de regio ?

mag ook niet meer , teveel geluid is forbidden :(

dit is ook leuk , zie filmpje in de link ,teveel herrie :) <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > , ze mogen er zelfs flink achter het hek vliegen 8-O

maar gaat ook te snel voor me ;)

hey sjeik ; nog onderdelen nodig ? <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > :)

Gezien de laatste nieuwsbrief kon dat nog wel eens voor teleurstellingen zorgen (vooral bij de piloot/eigenaar). Ik vrees dat de geluidsnormen strenger gehanteerd zullen gaan worden en ook voor ons de magische 86dB grens gaat gelden (als het al geen 80dB wordt).

/toch kiest voor een elektro bigscale

Op HT mag toch alles ?? :D

enne, die eerset klacht in jaren was toch juist van een electro kist???

mag ook niet meer , teveel geluid is forbidden :(

dit is ook leuk , zie filmpje in de link ,teveel herrie :) <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > , ze mogen er zelfs flink achter het hek vliegen 8-O

maar gaat ook te snel voor me ;)

hey sjeik ; nog onderdelen nodig ? <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > :)

Ding in de advertentie is geen speed cobra........niet van Simprop en ook niet van Fliegerland zoals de mijne.
Bovendien heb je als zo'n ding platgaat ook geen onderdelen meer nodig, alleen een stoffer en blik ;)

Op HT mag toch alles ?? :D

enne, die eerset klacht in jaren was toch juist van een electro kist???

electro kan het tegenwoordig makkelijk winnen kwa herrie tov nitro :yes:

electro zal ook wel verboden worden op het veld binnenkort :) dan mag je alleen nog met brandstof vliegen :mrgreen:

je speed cobra wil je niet landen op ht met hobbelige zanderige gras vlakte , lekker op het veld doen , alleen wel de juiste uitlaat plaatsen ;)

ZOO000 , het reich allein , ik heb even een sleuravond , dus zelf mijn eten regelen , dat word iets van burgerking denk ik :p

groeteldetoetels

electro kan het tegenwoordig makkelijk winnen kwa herrie tov nitro :yes:

electro zal ook wel verboden worden op het veld binnenkort :) dan mag je alleen nog met brandstof vliegen :mrgreen:

je speed cobra wil je niet landen op ht met hobbelige zanderige gras vlakte , lekker op het veld doen , alleen wel de juiste uitlaat plaatsen ;)

Speed Cobra zal op het veld het probleem niet zijn, daar komt een double quiet uitlaat op van Macs, en ook op HT kan die wel, want dat ding kan echt heel langzaam landen.

Die Stiletto is een ander verhaal, maar misschien dat die op Nauerna kan, en anders ben ik ook altijd nog lid van FMS.....;)

Speed Cobra zal op het veld het probleem niet zijn, daar komt een double quiet uitlaat op van Macs, en ook op HT kan die wel, want dat ding kan echt heel langzaam landen.

Die Stiletto is een ander verhaal, maar misschien dat die op Nauerna kan, en anders ben ik ook altijd nog lid van FMS.....;)

opties genoeg dus ;)

ik gaat maffen , ben hard toe aan vakantie :alien: ff geduld uitoefenen tot woensdag , dan 5 daagjes vrij .

Back