Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ter vermaak weer eens wat over de Drones in het Metro blad![]()
Of alleen in het bos.simpele oplossing voor; zowel vliegen met drones als kleiduiven schieten allebei vrijstellen![]()
kon hem niet langer weerstaan.........
afspraak gemaakt om hem volgende maand op te halen, als Sint Salaria weer is geweest
? Stiletto pylonracer - Modelbouw | Radiografisch | Vliegtuigen en Helikopters - Marktplaats.nl
Gezien de laatste nieuwsbrief kon dat nog wel eens voor teleurstellingen zorgen (vooral bij de piloot/eigenaar). Ik vrees dat de geluidsnormen strenger gehanteerd zullen gaan worden en ook voor ons de magische 86dB grens gaat gelden (als het al geen 80dB wordt).kon hem niet langer weerstaan.........
afspraak gemaakt om hem volgende maand op te halen, als Sint Salaria weer is geweest
? Stiletto pylonracer - Modelbouw | Radiografisch | Vliegtuigen en Helikopters - Marktplaats.nl
Dat snelle gedoe is toch helemaal niet leuk !
Weet iemand een Easystar of Bixler te koop in de regio ?
mag ook niet meer , teveel geluid is forbidden![]()
Dat snelle gedoe is toch helemaal niet leuk !
Weet iemand een Easystar of Bixler te koop in de regio ?
Gezien de laatste nieuwsbrief kon dat nog wel eens voor teleurstellingen zorgen (vooral bij de piloot/eigenaar). Ik vrees dat de geluidsnormen strenger gehanteerd zullen gaan worden en ook voor ons de magische 86dB grens gaat gelden (als het al geen 80dB wordt).
/toch kiest voor een elektro bigscale
mag ook niet meer , teveel geluid is forbidden
dit is ook leuk , zie filmpje in de link ,teveel herrie<Oude "Te Koop" Link Verwijderd > , ze mogen er zelfs flink achter het hek vliegen 8-O
maar gaat ook te snel voor me
hey sjeik ; nog onderdelen nodig ? <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >![]()
Mogge allen..
Net zoiets, is de Floater Jet van HK.
AXN Floater-Jet w/ Servo, Motor, ESC (EPO) PNF (EU warehouse)
Voor weinig geld een compleet vliegklare kist..
Op HT mag toch alles ??
enne, die eerset klacht in jaren was toch juist van een electro kist???
electro kan het tegenwoordig makkelijk winnen kwa herrie tov nitro
electro zal ook wel verboden worden op het veld binnenkortdan mag je alleen nog met brandstof vliegen
je speed cobra wil je niet landen op ht met hobbelige zanderige gras vlakte , lekker op het veld doen , alleen wel de juiste uitlaat plaatsen![]()
Speed Cobra zal op het veld het probleem niet zijn, daar komt een double quiet uitlaat op van Macs, en ook op HT kan die wel, want dat ding kan echt heel langzaam landen.
Die Stiletto is een ander verhaal, maar misschien dat die op Nauerna kan, en anders ben ik ook altijd nog lid van FMS.....![]()
opties genoeg dus
ik gaat maffen , ben hard toe aan vakantie :alien: ff geduld uitoefenen tot woensdag , dan 5 daagjes vrij .
5 dagen maar :rolling:
Vanaf woensdag heb ik 12 hele dag vrijik kijk er nu al naar uit
![]()