Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Vandaag de Kawa opgehaald. Ding rijd nog lekker ook, en dat alles voor een P51 :)
06198482bd6efb4374cb95e6a418030d.jpg

e8c9df6f33d1eddde3935e7b29db96e9.jpg

Blij mensch is ..

Ziet er goed uit Casp :yes:

@ Kris, zonde man :cry:

Morgen ga ik de vlieger ff uitlaten op het strand van IJmuiden :banana:

Vandaag de Kawa opgehaald. Ding rijd nog lekker ook, en dat alles voor een P51 :)
06198482bd6efb4374cb95e6a418030d.jpg

e8c9df6f33d1eddde3935e7b29db96e9.jpg

Blij mensch is ..

felici casp , leuke oldscool kawa , i love it :cool:

Ik kom hem binnenkort wel even bewonderen als ik langskom voor het schilderwerk ;)
Ziet er goed uit Casp :yes:

@ Kris, zonde man :cry:

Morgen ga ik de vlieger ff uitlaten op het strand van IJmuiden :banana:

welke vliegert ?

ikke misschien ook ff strandvliegen of veld of ,of , eerst wakker worden ;)

Goedemorgen,

Net terug van het hardlopen. Gezellig met Bryan. Die ging mee op de fiets. Nu ff douchen en dan naar Castricum. Even kijken bij en kennis die mee doet aan een strandvis wedstrijd. Vanmiddag om 14:00 afgesproken in Egmond aan Zee. Dat wordt dus een stranddagje. Als het een beetje droo blijft.

In Egmond even de Peter Lynn vlieger uitlaten. Laat het maar gaan waaien :banana::banana::banana::banana:

Precies , lekker thuis wat klooien is ook lekker . Nu druk de schuur opruimen , verder zien we wel.
laat die regen maar komen :D

Hier ook grote druppels. Zo maar even de andere hobby oopakken... wat muziek draaien :mrgreen:

2 meter Junkie dus valt mee. Ruben waait ermee weg :rolling:

in 075 ook veel vocht , dus lekker beetje hangen thuis achter de ps ;)
Wat is je PSN naam?

Sowieso als er meer Playstation gasten zijn, wat is je PSN naam? Gezelli allemaal online gamen. Met veel games kun je besloten vriendengroepjes maken om online te gamen. Acheelt een hoop kleutertjes in de sessie. ;)

Mijn naam laat zich raden hè: Sleurhutje. :rolling:
Maar je hebt ook Spijker46 en PH-ILS. 8O

Back