prop-er
Forum veteraan
En hier ben ik het 100% mee eens. Je hoeft niet meteen een ander aan te vallen omdat hij een andere mening heeft. Een beetje respect mag je best hebben. Vind je dat niet? Jammer, misschien tijd om een ander forum te zoeken waar dat gewoon is. Nu kun je zeggen dat dat behoorlijk hard is en weet je wat? je hebt helemaal gelijk. Dit moet maar eens afgelopen zijn.
Verschil van mening mag, dat is de basis van een forum. Maar respect voor de mening van een ander is daarbij van groot belang.
Er is een verschil tussen het hebben van een mening ("De winkelier/Graupner/Robbe verdwijnt door directe internetverkoop") en het willens en wetens schofferen van een groep mensen.
Als je dan zo'n enorm groot voorstander bent van respect voor een ander, waarom komt een nieuw lid (altijd welkom trouwens) er dan mee weg om dat vooral NIET te doen...
Gelukkig zit er een enkeling hier tussen die een wat realistischer kijk op de zaken heeft.
...
Allereerst (en of ik nu de hoon van dit hele forum over me heen krijg of niet) wil alle ik HK klanten (en klanten van vergelijkbare uiterst verwerpelijke bedrijven) fijntjes bedanken voor datgene wat jullie voor elkaar hebben: Graupner pleite en nu misschien Robbe. Hulde, wees er trots op!!!
...
En ook alle "full internet" modelbouwers, dus diegene die nooit een modelbouwwinkel van binnen zien, (laat staan er iets te kopen), die mogen zichzelf ook alvast een complimentje geven...
...