Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vlieg met de originele servo's in de robbe versie ook al enorm lang. Ook na een crash blijven die werken.
Mijn is motor kapot, nu weet ik niet wat voor motor ik kan gebruiken als vervanger. Weet iemand welke motor ik moet gebruiken
Is een 50mm EDF
Me F-18 leeft weer
Na maanden naar een hoopje rommel te hebben gekeken wat zielig in een hoekje lag toch stapje voor stapje gaan testen wat er nog werkten, had ,m voor de tweede keer de grond in geboord en deze keer erg hard na dat een stuurstang los was gekomen,. accu, ontvanger en de servo's konden de prullenmand in maar de regelaar en motor/unit werkten nog gewoon goed.
Eerste instantie was deze voor een nieuw project te gaan gebruiken maar kon het niet laten het te proberen ,m toch weer op te knappen,. om te beginnen miste ik 70% van de neus en alles lag er af, vleugels etc met happen er uit bla bla.
Het heeft veel tijd gekost,. uiteindelijk zo veel dat ik voor die 8/9 tientjes eigenlijk beter een nieuwe had kunnen kopen maar omdat ik met dit kistje zo extreem veel en lang lol heb gehad kon ik het niet laten.
Vorig weekend 4 accu's leeg gevlogen waar van er twee nodig waren om hem weer fatsoenlijk getrimd te krijgen maar hij is er weer en omdat z,n standaard ook al kapot was een mooie nieuwe gemaakt,. maar voor de verandering een ander idee er op los gelaten.
Eigenlijk nog niet helemaal klaar,. moet nog wat tippen hier en daar en op jacht naar missende decals.
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel stoer.
Vraagje: hoe heb je die bommen en sidewinders gemaakt?