Harry, die vakantie is je gegund na al dat strafwerk. 6000 klinknagels plakken. Prettige vakantie. We krijgen toch wel een kaart van je op het forum he? Hein
Hoi Duchharry. Ben ook al eens in Miami geweest. Je kunt er heel gemakkelijk met de bus naar noord,winkelcentrum Avetura,heel groot. Of met de bus naar Baysite ,over de grote brug naar rechts dan uitstappen,tegen over de haven,mooi uitzicht. Alles te doen met de bus,voor èèn dollar. Of naar Seaquarium ook met de bus. Veel prezier daar,beter weer als hier. Voor Submarines moet je toch richting Newyork.
"Houd altijd een handbreed water onder je kiel." Denk hier altijd aan, Harry Goed je weer in Nederland te hebben. Paul
Thanks Paul en dat van die handbreed onder je kiel heb ik gemerkt ja We zijn dan ook vastgelopen op een zandbank in de Atlantic..... een oceaan heet dat en dan 30 cm diep een 400 meter uit de kust
Ducharry, is vastgelopen. Daarom hebben we geen foto's. Hij heeft alles over boort gegooid! Harry, ik heb niet voor niks hier staan houd een handbreed water onder de kiel. Hein
Zo....Weer terug....anderhalve week geleden uit Forida, maar nog niet de tijd vinden om weer verder te gaan....tot vandaag De romp staat flink in de primer inmiddels en staat te wachten op de kleurverf. Ervoor gekozen om die er op te kwasten Ben begonnen met het uitmeten van de stalen vloer in de conningtower. Uitgeknipt, met blauwe plekken op de vingers, en pas gemaakt. Vanavond echt even goed plat slaan en lijmen. Wordt vervolgd Groet, Harry
Gaten geboord in het looprooster en de periscopen en mangat " tightfit" gemaakt. volgende stap is het vastlijmen van de bovenkant van de toren. Wordt vervolgd Groet, Harry
Langzamerhand steeds maar verder gaan De towerhelften gelijmd en geschuurd. De deurtjes/luiken op de conningtower geplakt. Mooi wieltje op het achterste liggende luik gemaakt. Volgende stap, denk ik, is het nogmaals schuren van de tower en dan het plaatsen van de reling rond de tower Wordt vervolgd. Groet, Harry
hallo dat ziet er inderdaad best mooi uit vooral dat wieltje vroeger moest je niet niet zelf maken maar halde je die uit een oude wekker maar ja met die digitale prullen zitten die der niet meer in gr raf
De reling geplaatst rond de tower. Veel wrikken en vasthouden Het resultaat: Volgende stap is het plaatsen van de treden aan de rechterkant van de toren. @raf: Weet jij of de " B" ook treden heeft aan de linkerkant van de toren, want ik kom daar niet helemaal uit. Wordt vervolgd. Groet, Harry
Bedankt voor de info, Raf En zo geschiede: Morgen de hele tower voor de laatste keer licht schuren en dan gaan we weer verder met de klinknagels Wordt vervolgd. Groet, Harry
Alle klinknagels geplaatst op de tower. 300 stuks! FF een zwart/wit voor de oude sfeer Volgende stap is het lijmen van de houders van de navigatieverlichting Wordt vervolgd. Groet, Harry