Wel betaald via Paypal of credit card?? En buitenland kan wel eens een paar weken duren hoor. Mijn ervaring is 3-5 weken, zelfs vanuit Duitsland en Engeland.
Nee, via iban. Ik weet ook niet zo goed waar ik op dat moment met mijn hoofd zat. kan ook zijn dat ik nu spoken zie hoor, maar ik maak me wel een beetje zorgen.
Uit welk land verwacht je de zending? En heb je schriftelijk bewijs van de transactie?....zo ja, is er niks aan de hand. Dan ben je nog altijd verzekerd bij je eigen bank.
Komt uit Duitsland. Hij zou me laten weten wanneer hij het model verstuurd heeft maar heb dus nog niets gehoord. Lijkt me dat je dat toch wel zo snel mogelijk doet, maar blijkbaar niet. Ik geef het nog een paar dagen en dan ga ik er achteraan. Maar volgens mij kan de bank je ook niet helpen als je zelf ervoor gekozen hebt om geld over te schrijven, ik dacht dat ze alleen geld terugboeken wanneer je account gehackt wordt of wanneer iemand anders jouw creditcard gebruikt.
Bij mij duren overboekingen naar duitsland meestal ongeveer een week dus het kan zijn dat hij zijn geld nog niet heeft.
Klopt inderdaad, dat geld overmaken nogal duurt. Volgens mij gaat het wel goed komen. En reken op 3 weken verzendtijd vanuit Duitsland.
hallo ben nog bij bailien geweest in borgerhout en daar staat nog een U2540 en een krick boot te koop de U2540 moest 595 euro kosten voor de rest 2 kanonnen en een set duikroeren voor een U47 maar dat was het dan ook wat ze nog hadden gr raf
Volgens mij worden ze een beetje zeldzaam, al heeft Graupner nu ook een mooie uboot in hun assortiment gekregen.
hallo harry die duikt niet en is RTR dus ik denk niet dat er veel aan te verbouwen gaat zijn het is wel inderdaad een mooie boot met redelijk veel details het is wachten op duitsland wat die mensen daar met die boot kunnen doen maar de markt is daar volledig ingestort gr raf
RTR!?......en niet duiken!?......beetje kansloos, dus.....maar dat krijgen jullie toch wel weer voor elkaar
ja rtr en niet duikend kijk hier maar naar de specs. RC functions Rudder adjustment Forward/reverse with proportional control Specification Overall length, approx. : 1390 mm Beam, approx.: 150 mm Scale: 1:48 All-up weight, approx.: 7500 g Overall height approx.: 290 mm GRP hull Fine detailing Hull and superstructure painted Two built-in electric motors Controller and rudder system installed Simple installation of RC components Included in delivery: model, boat stand, small parts Please note this model is not fully submersible. dus een twee kanaals zender daar kom je mee toe en hij moet kosten rond de 800 a 900 euro maar is nog niet in stock dus nog niet te verkrijgen gr raf
Hij is inderdaad wel erg mooi gedetailleerd, maar 800 a900 Euro voor een sub die niet duikt, vindt ik wel serieus te duur zeg!!! Het is ook og eens 1:48, dus een heel stuk kleiner. Voordeel van die schaal is wel, dat je er erg veel spul bij kan kopen voor een mooie diorama bijvoorbeeld. Groet, Harry
pfoe, ben ik helemaal voor niets aan het panieken geweest, krijg net bericht dat de boel vandaag opgestuurd gaat worden. komt met GLS uit de buurt van Dortmund dus zal niet meer dan een week gaan duren hoop ik.
Vanmiddag de romp qua " viesmaken" afgemaakt. Het dek gedrybrushed: de traan van de traanplaat opgelicht en de rest flink smerig gemaakt. Wordt vervolgd. Groet, Harry
De toren in de wash gezet! Laten drogen en dan snel drybrushen om de details te highlighten. Wordt vervolgd. Groet, Harry
De toren is gebrushed! Lekker vies! Ik heb inmiddels de periscopen en de box voor de peilantenne in de wash staan. Wordt vervolgd. Groet, Harry
ik breng me boot wel effe bij je binnen LOL nee echt mooi gedaan dat wel ben nu nog aan het type VIID bezig van mark en daarna moet mijn VIIC er aan geloven dan krijgt die zijn klinknagels er op geplakt en dan eens een mailtje doen naar iemand die mooi kan airbruchen om mij te leren hoe het moet daar offer ik de fox dan aan op gr raf