Aan de hand van de link van Ronald.....Bedankt nogmaals, heb ik het een en ander aan detail nog aangebracht aan het kanon. Ik denk dat ik het hier bij hou. De leidingen van het laadstuk/grendelblok erop gezet De zuigers van de 2 terugslagbuizen De rol bij het achterste deflectorhandle De 2 verbindingsbuizen naar het voorste T-stuk. Wel nog even de pootjes van de steunen recht zetten Van de week de visieren op de "vleugels" verzinnen. Wordt vervolgd. Groet, Harry
De richtmiddelen gemaakt op het kanon. Eerst de " vleugels" smaller gemaakt en voorzien van opstaande vlakken en op de rechterkant, gezien van achter het kanon een visier gecreëerd Op de draaivoet klinknagels geplakt. Vanavond als alles droog is het kanon maar eens in de verf zetten. Wordt vervolgd. Groet, Harry
hallo harry kem nog wa gevonden van de een of andere site geplukt maar ik weet niet meer waar nu je toch aan het kanon bezig bent kun je nog effe voort gr raf
Ik had die site ook al gevonden. Ziet er briljant uit he, maar dan moet je wel een heel mooi PE setje ervoor hebben Ik zeg maar: ik hannes maar een beetje zodat het in de buurt komt Groet, Harry
Toch maar weer anders gedaan. Ik heb op de vleugels ronde staanders gemaakt en de steunen wat dichterbij elkaar gezet. Wordt vervolgd. Groet, Harry
hallo harry dat spleetje in de voet daar ga je toch nog wat aan doen hé kan je alsnog dat ronde buisje in zetten das de moeite niet om het niet te doen gr raf en das weer heel mooi werk
Dat spleetje zit er, omdat de helften nog niet aan elkaar gelijmt zitten. En ik maak ook inderdaad de kanondophouder in de voet. Groet, Harry
De tweede laag zit erop. Eentje voor het sfeertje. Kan het jullie niet onthouden Het kanon is nog wel erg schoon bij de rest Wordt vervolgd. Groet, Harry
Dank je, Raf. Ik heb hem vanavond afgemaakt met het verven van het zwarte manchet met de gouden rand. Als die uitgedroogd is, ga ik nog het gat boren voor de loopafdichtdop ( 3x woordwaarde wordfeud) Van de week beginnen met een wash over het kanon, om hem eens lekker vies te maken Wordt vervolgd. Groet, Harry
hallo harry je kan ook de loop zo laten en de dop simuleren er moet nog een kabeltje rond de loop en dan zou je de dop als je het gat boort er los onder moeten laten bungelen gr raf
Gedaan zoals je zei, Raf Alleen ik heb de dop geplaatst in de dophouder in de voet van het kanon. Maarree...kanon is af!!!!!!!! Binnenkort de 20mm aan de beurt! Wordt vervolgd. Groet, Harry
hey Harry Kun je voor ons eens een hele foto maken van de boot, het ziet er prachtig uit wat je gemaakt hebt. groet mick
hallo henk ja maar ik kwam niet uit mijn woorden LOL kem een site gevonden met klinknagels te koop http://www.archertransfers.com/SurfaceDetailsMain.html het is zoeken maar ze hebben der wel hele mooie in 3D voor mensen die nog op zoek zijn bij deze gr raf
Thanks guys!!! Ik zal vanavond ff proberen een overzichtsfoto te maken. maarree.....hij is nog niet af he