Bedankt blaauwen en Ton Na wat snij- en schuurwerk vind ik dat de hoofdsteunen goed gelukt zijn , stabilo en kielvlak gelijmd , ook nog een extra triplex plaatje halverwege de romp gelijmd om de stuurstang te ondersteunen Groeten Jef
Testopstelling voor de Voetsak Super Cyclone motor , ontsteking is in orde , dat heb ik al aan den lijve ondervonden hij heeft al een paar knallen gemaakt maar ik ga hem zondag niet starten zonder demper , eens in mijn onderdelendoos kijken wat ik kan bricoleren tot een demper Groeten Jef
Dempertje gevonden in mijne bak , het is de Tatone "PeacePipe" geworden , na wat vijlen en een ultrasoon badje , ziet het er vrij goed uit Groeten Jef
Tussen de regenbuien door de Voetsak een kleurtje gegeven , morgen de decals en de vernislaag nog Groeten Jef
tja , moet dit weekend vliegen op het jaarlijks rondvlucht weekend op de club , de verf zal amper droog zijn Ik probeer elk jaar met iets te komen dat wat afwijkt van het "gewone" , verleden jaar met mijn A26 Invader , maar zoals gewoonlijk altijd op 't laatste moment Groeten Jef
Bedankt Herbie De decals zitten erop , toch altijd wat spannend met die grote dat ze mooi loskomen en in vorm blijven , maar het is redelijk gelukt , nu hopen op droog weer om de vernis nog te spuiten. Groeten Jef
Afgelopen Zondag de eerste vluchten gemaakt met de Voetsak , geweldig als alles naar wens verloopt , om met de oldtimer , met het prachtige geluid van de Super Cyclone , rondjes te draaien. Groeten Jef