Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Scherpe blik.Klopt het Piet dat ik aan de voorzijde van het schip nog iets mis? Iets waar ik heel veel moeite mee had " het buigen van de messing staafjes" misschien kun jij dat nog herinneren.
Dat klopt, die heb ik na besteld omdat ik maar één smalle in de kit had zitten en daarvan nog maar één regeling kon maken, de rest zit verwerkt aan de zijkanten/buitenkant van het model. Daar de brede strippen die ik wel voldoende heb te dik zijn is dit nog niet gebeurd. Wegens de corona perikelen heb ik die nog steeds niet ontvangen,. Het buigen is geen enkel probleem hoor, even heet maken en laten afkoelen dan kun je ze in alle richtingen buigen. Dus even afwachten tot ik de strip binnen heb en dan krijg ik ze er nog wel tussen, zie foto;Klopt het Piet dat ik aan de voorzijde van het schip nog iets mis? Iets waar ik heel veel moeite mee had " het buigen van de messing staafjes" misschien kun jij dat nog herinneren. (Zie ook pagina 38)
Hoor ik daar een bouwverslag?Je bent een inspiratiebron voor ons allen Piet.
Eergisteren ben ik daarom aan mijn versie van de Royal Caroline begonnen, maar ik denk dat ik er een veelvoud van tijd ga over doen.
Ik wil je dan ook bedanken om deze prachtige bouw met ons te delen en ook voor de schitterende uiteenzetting van de verschillende bouwfases en het uitmuntende eindresultaat.
Mvg,
Ik hou wel een soort werfregister bij maar niet echt een bouwverslag.
Trouwens elk bouwverslag van de RC verbleekt bij dit van Piet. Wat kan ik daar nu nog voor zinnigs aan toevoegen?