Scania 143 streamline torpedo S.Verbeek

Die glaasjes van de 1 op 1 zijn ook niet dikker dan die ik van de kapotte achterlichten van de auto's hier. 6 a 7 mm vind je denk ik alleen in de hele oude auto's

Bedankt voor het zoeken, ik wist dat het niet makkelijk zou worden om te vinden :(

Echter , ik kom er net achter dat de kleur amber ook wordt gebruikt voor oranje knipperlichten. In deze kleur kom ik een stuk verder op diverse sites. Ik ga een stukje bestellen van deze kleur om te kijken wat het is...

KGrHqNHJEQFDjwVMzBBBReReNt1Q60_57.jpg

Groet,
Marcel

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal ,

Niet echt een update , maar heb een paar mooie velgen gevonden die (op de naaf na) er goed op lijken.Ik moet alleen een stuk van de as afzagen , anders past het deksel in het midden niet :confused: Ik heb ook al chrome wielmoeren besteld om het af te maken.

Heel erg leuk detail is dat MW Design de velgen voor me wil spuiten :D. De hele truck niet helaas , de Weeda was een eenmalige aktie gezien het werk dat er in gaat zitten ;) Maar ben hier ook al heel erg blij mee!

10356657_10203843037535925_471342988_n.jpg

10379250_10203823519567988_538660339_n.jpg

10154178_740819949283179_608020528_n-1.jpg

Nu nog een decal laten maken van STIJN STYLE :p

Groet,
Marcel

word een super truck jammer dat mw hem niet gaat spuiten dat had echt super dik geworden. maar ben er van overtuigt dat jij er ook wat moois van gaat maken

Zo... vandaag tijd gehad om het chassis in mekaar te zetten. De ophanging achter is echt een flinke klus , maar het is weer gelukt.

20140531_211152.jpg

20140531_211128.jpg

Groet ,
Marcel

hahaha bedankt :D

Ik heb de knoop doorgehakt en deze mooie scania motor gekocht voordat die straks uitverkocht is. Denk dat het wel een mooi gezicht gaat worden als de motorkap een keer open moet voor onderhoud op een meeting ;)

IMG_2044.jpg

IMG_2045.jpg

Nu nog kijken hoe ik dit in het chassis ga meubelen...

Groet,
Marcel

hahaha bedankt :D

Ik heb de knoop doorgehakt en deze mooie scania motor gekocht voordat die straks uitverkocht is. Denk dat het wel een mooi gezicht gaat worden als de motorkap een keer open moet voor onderhoud op een meeting ;)

IMG_2044.jpg

IMG_2045.jpg

Nu nog kijken hoe ik dit in het chassis ga meubelen...

Groet,
Marcel

Hallo Marcel,

Er is ook nog een nieuwer type van deze Scania V8 Te Koop.
Als je een Scania 730 gaat bouwen, heb je dit type motor nodig, dus misschien deze ook alvast bestellen, hahahaha :cool: ;)

@ Piet : Ik heb het blok gezien , erg mooi ook , maar dat wordt wel een erg dure hobby om overal een blok in te zetten ;)

@ Michel Pet : Ik zet er een 'underfloor' motor in die onder de cabine komt. Dus dan hoef ik 'm niet in de Scania V8 motor zelf te bouwen.
Uiteindelijk zie je toch alleen het V8 blok zitten en niet de versnellingsbak etc.

@ Markioo : Dat V8 blok met de motor er in kende ik al , maar dat kan je niet echt vergelijken met het uiterlijk van een echte scania motor. Hetis meer een blok voor in een personen auto ;)

Ik heb dit topic al uitvoerig bekeken en val altijd van de ene verbazing in de andere. Echt respect voor hoe gedetaileerd de man te werk gaat :proost:

Ik vind het V8 blok wel genoeg detail voor m'n truck omdat je de rest toch haast niet ziet ;) Wil wel de motor ruimte nog opvullen met de radiator en slangen.

Zo vind de 1 het uiterlijk belangrijk , de ander de besturing , de ander weer het interieur of de hoeveelheid electronica en lampjes. Erg leuk altijd om te zien hoe iedereen weer anders met de hobby bezig is :D

Back