Scania 770S truck

Die koppeling kan ook bij een schamel aanhanger direct achter de achteras zitten. Zijn er genoeg die dat hebben om de aanhanger korter op de motorwagen te hangen zodat er meer laadvermogen komt.

DSC-3405-border.jpg

(Heb deze foto ff snel van internet geplukt voor het idee)
Het is dus aan jou wat je wil maken.
Ik ben nieuwsgierig. maak er iets moois van.
Groeten Peter

Waarom zou je jezelf onthouden van commentaar? Je leert hier toch juist van.
En wat het bouwverslag betreft, jij hebt een draadje met al je landbouwperikelen bij elkaar, het is niet gek als Jitse zijn vrachtwagen en aanhanger in één verslag bij elkaar plaatst.

Hij heeft al in zijn eerste post aangegeven een bakwagen met aanhanger te gaan bouwen. Ik denk dat je hier glad overheen heb gelezen en een trekker met oplegger had verwacht.

Deze Scania truck heb ik aan geschaft en ga ik ombouwen naar een bakwagen met aanhanger.
Deze word voorzien van de Beier SFR1 met Beier Bluetooth in de aanhanger.

Laat die updates over die combinatie maar komen en daar kun je prima commentaar op geven @trialrolf , graag zelfs, dat doen wij ook.

Erg mooi spuitwerk! is het scania woord een los onderdeel? of heb je een groot talent met afplakken hiervan? Hele gave kleurstelling hoor :) Hoe polijst je een kunstof cabine eigenlijk, en wat is het voordeel hiervan?

Groetjes Tom

HoiTom,
De naam Scania was in het chroom die heb ik behandeld en daar heb ik een primer op gespoten en daarna in de kleur gezet, De cabine wil ik polijsten om hem mooi
glad te krijgen, met polijst pasta die ik bij Wetronic gekocht heb, eerst een klein beetje dof schuren met waterproof schuurpapier gritt 2500, daarna polijsten met Tamiya coarse,
en dan weer licht schuren met b.v. gritt 4000 daarna weer polijsten met Tamiya Fine en dan wil ik nog een keer licht schuren met gritt 5000 en dan nog een laatste keer met een wax polijsten.

Groet Jitse

Na wat diverse werkzaamheden deze week maar eens weer begonnen aan het meespuiten in kleur van de dak en grillampen inclusief de beugels ook een begin gemaakt van het dek van de truck van de truck, deze is van 3 mm rvs waar ik een aluminium hoekrand om heb gemaakt zodat ik het dek kan bekleden met een houten vloer. Alle leds in de voorbumper en cabine gemonteerd nu de achterlichten aan sluiten en de beier sfr-1 installeren
IMG_2579.JPG
IMG_2582.JPG
IMG_2604.JPG
IMG_2605.JPG

Back