Scania r500 topline Bakwagen en Schamel aanhanger

Ja gelukkig wel eindelijk weer een beetje tijd voor. anders komt hij nooit af.

Volgende stap is met de verlichting aan de gang en dan kan ik beginnen met een kleurtje er op.

van het weekend weer lekker bezig geweest. heb de kist af gemaakt en de kisten ook in de kleur gezet kunnen die mooi alvast drogen.
heb ook een begin gemaakt met mijn verlichting en ik moet zeggen het valt me alles mee had het veel lastiger verwacht.
nu eerst weer zooi besteld voor de zij verlichting en dan kan ik die monteren op de laadbak en dan kan die ook in de kleur

IMAG0283.jpg

IMAG0285.jpg

IMAG0284.jpg

ja helemaal rood :D nu nog deels van de truck :P. Eerst nog wat verlichting aan sluiten en klaar maken in de laadbak en dan kan die ook in de kleur

Vandaag weer even verder gegaan met de zijvelichting die ik binnen had gekregen. Heb links en rechts allebei in serie apart gezet en op de stadslicht van de mfu aangesloten en werkt prima.
Verder heb ik de voorspatborden aan gepast zodat ik het zijlampje daar ook in kwijt kan en geleik in de gondverf gezet zodat daar ook kleur overheen kan.
en even mooie plek uit gezocht hoe ik de zijverlichting ga monteren aan de laadbak

IMAG0287.jpg

IMAG0291.jpg

IMAG0293.jpg

IMAG0288.jpg

vandaag weer even verder gegaan met de zij verlichting. Heb in de opstap voor het ledje gemonteerd voor het spuiten on schade tegen te gaan na het spuiten. Heb de voorschermen ook gelijk in de kleur gezet. Ook heb ik de zijverlichting gemonteerd op de bak.

IMAG0300.jpg

IMAG0302.jpg

IMAG0306.jpg

IMAG0307.jpg

IMAG0308.jpg

Thanks. De eerste spullen zijn nu in de kleur en in de lak gespoten. Over het resultaat ben in zeer tevreden. Nu aan de laadbak beginnen om die in de kleur zetten dan kan ik weer beginnen met opbouwen.

IMAG0315.jpg

IMAG0314.jpg

Back