Hee Taco,
plannen van meetings is altijd moelijk, er zijn altijd wel piloten die mee willen doen maar net niet kunnen.
End an sta je te kijken want je wilt graag iedereen zien, echter is dit niet te doen.
Op den duur moet je gewoon voor jezelf een datum prikken en daar aan vasthouden, jammer dat sommigen dan niet kunnen, volgende keer beter dan maar.
Zelfde probleem hebben wij ook met de watervliegmeeting in april, een aantal oosterburen konden niet op onze geplande datum, tja da`s heel erg jammer, ook wij konden niet meer verder schuiven ivm beperking van de beheerder van de lokatie en wij als organisator.
Dan moeten er jammer genoeg personen afhalen.
Op Oss zie je dat nu ook, op de 20ste is namenlijk ook de opendag van de luchtmacht, een aantal willen daarheen en ja dan moet je keuzes maken, ga je wel naar de modelvliegmeeting of niet.
Als organisator heb je ook met veel zaken rekening te houden en als je dan eenmaal een dag hebt geprikt dan moet je daar bij blijven.
Jullie datum heb ik bijvoorbeeld ook al "vastgelegd" met de baas, dat weekend heb ik vrij genomen.
Als je gaat verschuiven zou ik dat waarschijnlijk nog wel aan kunnen passen echter er komt eens een tijd dat ik ook niet meer naar alle meetings kan die ik zou willen bezoeken (denk dat ik dit jaar al keuzes moet gaan maken met de diverse jetmeetings erbij :-(

)
En net zo groot worden als Oss kunnen jullie waarschijnlijk ook wel, echter dat gaat niet in 1 a 2 jaar (zeker niet met de eerste keer die kompleet verregend is).
Gewoon elk jaar dit organiseren en dan komen vanzelf de vast deelnemers (net als op Oss) elke keer langs met elk jaar wat nieuwe gezichten erbij zodat ook jullie meeting groots gaat worden
Succes met de verdere voorbereiding