Schaalmeeting Stadskanaal 2009

01 Ton van Munsteren / FIAT G50/TEMPEST/SPITFIRE / ja / 2.4 en 35 kan 80.
02. Teus Houweling - Spacewalker/SE-5a - Nee - 35.
03. BosModelAir / Berto - Cessna 337 Skymaster / Super Decathlon 1:4 / Hercules ??? - ja - 35mHz kan. 62
04. BosModelAir / Onno - Fournier 4 / Decathlon / Saab Viggen ??? - ja - 35mHz kan. 64
05. Hans Korbee- Fiesler Storch- ja-35mhz- kan 74!
06. Taco Westera- Klemm KI32(statisch?)/ B25 Mitchell / Dornier Merkur - ja - 35
07. Evert Tjepkema / Pilatus 7 / ja of nee?? - K72 35
08. Gerard Stockmann. Piper PA 18 en/of ???? - nee - 35Mhz kanaal 62
09. Herman Kruisman / Christen Husky / MD530 Defender / Bae 146(indien gereed) - ja - 2.4ghz
10. Jasper Toet / Spirit of st.louis(1:5) / ja of nee?? / kanaal 66

aanvulling

Vandaag een aanvulling via Jasper Toet:

03. BosModelAir / Berto - Cessna 337 Skymaster / Super Decathlon 1:4 / Hercules ??? - ja - 35mHz kan. 62
04. BosModelAir / Onno - Fournier 4 / Decathlon / Saab Viggen ??? - ja - 35mHz kan. 64
06. Taco Westera- Klemm KI32(statisch?)/ B25 Mitchell / Dornier Merkur - ja - 35
07. Evert Tjepkema / Pilatus 7 / ja of nee?? - K72 35
09. Herman Kruisman / Christen Husky / MD530 Defender / Bae 146(indien gereed) - ja - 2.4ghz
10. Jasper Toet / Spirit of st.louis(1:5) / ja of nee?? / kanaal 66
11. Jan v. Goor / FU4 corsair / ja / 35mHz kan. 78
12. Ronald Kunenborg / spitfire MK-IX (1:4), Mustang- P51(1:5).en hoogstwaarschijnlijk een Hawker Typhoon MK1(1:5) / ja / 2,4

Gr.
Taco.

07. Evert Tjepkema / Pilatus 7 / nee - K72 35
10. Jasper Toet / Spirit of st.louis(1:5) / ja / kanaal 66
12. Ronald Kunenborg / spitfire MK-IX (1:4), Mustang- P51(1:5).en hoogstwaarschijnlijk een Hawker Typhoon MK1(1:5) / ja / 2,4
13. Jan Brilman / Bird Dog / P-51 Strega / ja / kanaal 64

Mooi dat je meedoet Jan (en de rest natuurlijk), hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Als er piloten zijn die met meer mensen komen die niet vliegen en wel bbq-en willen, dan kan dat. Wel vantevoren opgeven.

Taco.

Laatst bewerkt:
Onze zoon Teun heeft een Yakovlev Air 20 (span 306) op de kop getikt, en daar wil hij mee komen op de meeting. Bij deze dus toegevoegd. Nog wel het één en ander opknappen, want het is een oude (houtbouw) kist. (die rot-benzine-motor wil ook nog niet...............;);))

DSC_4861.jpg

14. Teun Westera - Yakovlev Air 20 / ja / 2,4

Gr.
Taco.

Het is voor mij bijna 3 uur rijden maar zal kijken of ik kan en of mijn spit dan al klaar is.

mvgr,
Marcel

Marcel, je mag ook komen met een vliegtuig in aanbouw.

Vraag aan de deelnemers:

Is het misschien ook raadzaam om bij het lijstje Naam / vliegtuig / bbq / freq. ook toe te voegen de ruimte die je nodig hebt om de vliegtuigen op te stellen op één lijn?
Dan kunnen we later optellen hoeveel ruimte we moeten creeren om alle vliegtuigen netjes op een rij te krijgen.

Dan wordt het voor ons bijv:

06. Taco Westera- Klemm Kl32(statisch?)/ B25 Mitchell / Dornier Merkur - ja - 35 - 8
14. Teun Westera - Yakovlev Air 20 - ja - 2,4 - 3

Gr.
Taco.

Hoi Taco,

Ik ben mijn vrije dagen aan het plannen voor het aankomend jaar, en de derde zaterdag van augustus hoort daar natuurlijk ook bij :D

vraagje;

De derde zaterdag bedoel je 15 augustus mee? Dat "lijkt" nl. een beetje vroeg omdat 1 augustus toevallig op een zaterdag is, of bedoelen jullie 22 augustus? Ook i.v.m. de vakantie planning rond die tijd

Gr. Teus

Teus, tis vooralsnog 15 Aug. zoals we hier gepland hadden.(ik vind makkelijk om te onthouden (regelmaat): bijv. 3e zaterdag)
Maar je hebt gelijk. We hebben eens gekeken hoe de bouwvak valt dit jaar.
En dan is 15 Aug. wel wat vroeg.

De bouwvak 2009 is voor:

Noord: 20-7 tot 7-8
Midden: 27-7 tot 14-8
Zuid: 3-8 tot 21-8.

Dit houdt in dat Midden net thuis komt, kan eventueel nog. Maar Zuid is dan weg. Of kán weg zijn.

We hebben vanavond clubavond in Stadskanaal. Ik zal dan even met Pieter overleggen.

De meeting in Stadskanaal zal nooit de deelname hebben als bijv. Oss. Dat hoeft ook niet. Maar ik vraag me af of van regio zuid veel piloten niet kunnen, maar wel zouden willen meedoen in Stadskanaal, terwijl ze dan eigenlijk op vakantie zouden zijn.

Graag reactie: wie kan niet vanwege vakantie elders, maar zou wel willen meedoen in Stadskanaal?

Taco.

Hee Taco,

plannen van meetings is altijd moelijk, er zijn altijd wel piloten die mee willen doen maar net niet kunnen.
End an sta je te kijken want je wilt graag iedereen zien, echter is dit niet te doen.

Op den duur moet je gewoon voor jezelf een datum prikken en daar aan vasthouden, jammer dat sommigen dan niet kunnen, volgende keer beter dan maar.

Zelfde probleem hebben wij ook met de watervliegmeeting in april, een aantal oosterburen konden niet op onze geplande datum, tja da`s heel erg jammer, ook wij konden niet meer verder schuiven ivm beperking van de beheerder van de lokatie en wij als organisator.

Dan moeten er jammer genoeg personen afhalen.

Op Oss zie je dat nu ook, op de 20ste is namenlijk ook de opendag van de luchtmacht, een aantal willen daarheen en ja dan moet je keuzes maken, ga je wel naar de modelvliegmeeting of niet.
Als organisator heb je ook met veel zaken rekening te houden en als je dan eenmaal een dag hebt geprikt dan moet je daar bij blijven.

Jullie datum heb ik bijvoorbeeld ook al "vastgelegd" met de baas, dat weekend heb ik vrij genomen.
Als je gaat verschuiven zou ik dat waarschijnlijk nog wel aan kunnen passen echter er komt eens een tijd dat ik ook niet meer naar alle meetings kan die ik zou willen bezoeken (denk dat ik dit jaar al keuzes moet gaan maken met de diverse jetmeetings erbij :-( :-) )

En net zo groot worden als Oss kunnen jullie waarschijnlijk ook wel, echter dat gaat niet in 1 a 2 jaar (zeker niet met de eerste keer die kompleet verregend is).
Gewoon elk jaar dit organiseren en dan komen vanzelf de vast deelnemers (net als op Oss) elke keer langs met elk jaar wat nieuwe gezichten erbij zodat ook jullie meeting groots gaat worden :yes:

Succes met de verdere voorbereiding :thumbsup:

Ben het eens met Berto.
Met die spreiding heb je elk jaar een probleem, dus hou gewoon deze datum aan.

Ik ga er proberen te zijn. Nuttige met aangename combineren. Vind mijn schoonmoeder ook leuk :mrgreen:

Oke,

Het ging mij eigenlijk alleen om de duidelijkheid welke dag ik vrij moest nemen.

Gr. Teus :bye:

Ik ga er proberen te zijn. Nuttige met aangename combineren. Vind mijn schoonmoeder ook leuk :mrgreen:

Ik zal er zijn. Net onderhandeling met vrouw afgerond :mrgreen:
Weet alleen niet of ik dan met een kist kom, omdat de auto terug erg vol zal zitten... (met kinderen)

01. Ton van Munsteren / FIAT G50/TEMPEST/SPITFIRE / ja / 2.4 en 35 kan 80.
14. Teun Westera - Yakovlev Air 20 / ja / 2,4
15. Bram van Hemmen /(Misschien) Cessna L19 BirdDog/?/ 35 kan 68
BBq nog even een volgende fase van onderhandeling :rolleyes:

een schaalmeeting likt me wel leuk om ook te komen
met de hurigane
waneer gaat dit gehouden worden
en hoe kan ik trouwens foto,s plaatsen op mijn berichten hier vanaf mijn pc

Back