Dank je Jan. Mij maakt het ook niet zo veel uit welk deel de meeste aandacht krijgt.
Maar het schip kan wel zonder helling, en de helling kan eigenlijk niet zonder het schip...
Dus daarmee is wel bepaald wat het belangrijkste is, maar mijn eigen voorkeur is toch wel voor de combinatie.
Alles dat op de helling nog vast moest komen staat inmiddels ook goed vast.
De stellingen zijn wel demontabel gebleven voor het makkelijk kunnen plaatsen van het schip. En ook de muur en het schuurtje is weg te halen om transport schade te voorkomen.
Dus inderdaad kunnen er altijd nog wat laatste "frutseltjes", zoals Marc dat noemde, bij. En omdat ik toevallig wat geschikt materiaal vond in de supermarkt...., heb ik er nog een paar lashandschoenen bij gedaan.
Gemaakt van hele dunne kunstzeem. Dus met wat knippen, plakken en wat olieverf, net zo lang doorgaan totdat het ergens op lijkt. ....
Heb er wel een paar moeten maken voordat ik tevreden was....
Op deze grote schaal. 1:25 zijn ze uiteindelijk toch maar net iets meer dan ruim 1 cm...Om dan toch de vorm van de vingers en de schacht er een beetje in te krijgen viel niet mee, maar ik vind dat het aardig gelukt is.
Hier liggen ze "nochelant " op de stelling bij de andere lasgereedschappen.
wordt vervolgd.