Nou hoor en lezen wij hier over het volgende niets meer van Jan, maar als ik het goed heb is dit werkelijk schitterend stukje diorama Jan's thuis "stalling" en niet meer voor transport, hij heeft echter bij mijn weten ook nog (ook schitterend btw en weer klein diorama) transport stander.
Dus misschien heeft hij thuis toch een plekje voor uitbreiding.
Echter kan dit ook een prima reparatie werf zijn, waar veelal geen kraan was of soms een mobiele kraan lieten komen.
Dat klopt, ik heb de werf gemaakt om lekker bezig te zijn met modelbouw. En op een gegeven moment is mijn werkruimte wel vol…dan moet je elders opslaan. En dat is mijn garage….
Maar als er ooit een tentoonstellingorganisator is die mij wil hebben dan doe ik graag mee. De werf kan dan altijd mee. Er is geen transport probleem (afgezien van wat hulp bij in-en uitladen), maar het vraagt dan wel wat ruimte…..
Ik heb inderdaad ook een kleine transport standaard (zie bijv. post 1137). Dat is bedoeld om eens ergens te varen. Maar ook geschikt voor een kleine presentatie van alleen het schip.
Maar ik ben geen lid van een vereniging die aan zulke evenementen mee doet, dus ik ben helemaal niet thuis in dat wereldje.
intussen wel al een ideetje voor een (klein) kraantje. Nu nog even uitwerken…..
Laatst bewerkt: