Seabottom Subsail 2012

Hoi Merlijn,

Mooie sub die U 1234, Douglas heeft goed werk geleverd met bouwen, dat je maar een hoop plezier hiermee zal hebben.
Wellicht een boei toevoegen scheelt een hoop gezoek bij onwillig onderwater blijven, perslucht blijft mooi, maar laat je ook wel eens in de steek, helaas weet ik dat ook uit eigen ervaring.
We moeten toch eens wat foto's schieten als de grote boten naast elkaar liggen in het water, geeft vast mooie plaatjes.

Aaah.. een x aantal u-boten zij aan zij.. dat moet zonder twijfel prachtige plaatjes opleveren! Met goede moed zal de boot wel vaarklaar zijn voor de subsail!

Hoi Merlijn,

Mooie sub die U 1234, Douglas heeft goed werk geleverd met bouwen, dat je maar een hoop plezier hiermee zal hebben.
Wellicht een boei toevoegen scheelt een hoop gezoek bij onwillig onderwater blijven, perslucht blijft mooi, maar laat je ook wel eens in de steek, helaas weet ik dat ook uit eigen ervaring.
We moeten toch eens wat foto's schieten als de grote boten naast elkaar liggen in het water, geeft vast mooie plaatjes.

Dank je! Ik verwacht natuurlijk wel wat foto's.

@Merlijn,

Ik wens je veel plezier met de U 1234...

@Manfred,

bedoel je dit soort foto's?
Mijn 206 is de linkse boot met de vlag in top.
En dat in Duitsland!

Hein

Dit was in de buurt van Hannover met een treffen
Foto-TDILYHDS.jpg

Foto-8IQI4KS7.jpg

Deze is in Keulen gemaakt in 1989
Foto-THCD38GJ.jpg

De 7 boten van Helmuth Huhn gemaakt in Idar Oberstein
Foto-I4BGLGRD.jpg

Foto-GZUS8M6W.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik moet mij vooralsnog voor dit jaar afmelden aangezien vrouwlief en haar papa -op de data dat dit jaar pinksteren valt- jarig zijn....

Jan

subsail

hoogstwaarschijnlijk ben ik dit jaar ook aanwezig,weet alleen niet of dat gaat lukken met m,n russische victor 3 (alhoewel duiken kan die al )nee geintje als alles niet 100% werkt zal ik hem nooit te water laten,en een sub op het droge is ook een sub,dus bij deze tot de subsail ,al is het alleen voor de goede sfeer en adviezen ,m vr gr g,j,moesker jr

Tussenstand

full

* * U P D A T E * *

Je hebt gelijk Hein, tijd voor een update!

Inmiddels hebben zich de volgende mensen aangemeld:

Rob Landsbergen
Bosreus
Harry Grapperhaus
Raf
Rubenbosman
Gbosman
MDG
Vir niks nie bang nie boot
MFR
Schaapje218
Mark
Jan Groot
Jonkje
Victor 3 sub
Akula
Maniac
Benny Schulz
(niemand gemist ..?)

Leuk lijstje al weer zo! Een uitnodiging naar Norbert Brüggen heb ik de deur uit gedaan, ik ga er een beetje van uit dat hij ook komt.

Voor diegenen die het nog eens willen bekijken hier de routebeschrijving naar Vaargroep Flevoland:

Locatie Biddinghuizen:

full

Beetje dichterbij, vanaf de kruissing bij de provinciale weg naar het vaarwater:

full

- Vanaf de omcirkelde kruising naar de rotonde, daar rechts naar de Ford garage.
- Dan rechtdoor door het plaatselijke winkelcentrum(pje).
- Aan het eind rechts, en meteen schuin links. (hobbel de bobbel weg)
- Dan aan het eind links en 100 meter verder rechts de Sportlaan op.
- Deze uitrijden (pas op, er zit een geniepige 'verborgen verkeersdrempel' na de ingang van het sportpark) en rechtdoor het bos in.
- Dan kun je aan het eind rechts naar de ingang van het vaarwater van Vaagroep Flevoland.

(PS voor de gelegenheid ook m'n avatar maar weer op normaal gezet.. :D )

Laatst bewerkt door een moderator:
Als newbee sub bouwer zal ik hier ook zeker aanwezig zijn.
Zal mn camera ook mee nemen om leuke plaatjes te schieten van al dat moois

Edwin

Hi Douglas,

Blij dat er iemand wakker is ..... :oops: Aangezien tijdreizen nog niet mogelijk is met de huidige techniek, ja, 2012! Copy-paste foutje :cool:

full

Dit beter ??

Laatst bewerkt door een moderator:
Back