Show je nieuwe aankopen. (Rc gerelateerd)

Zijn inderdaad fijne stiften. Wel heel goed schudden voor gebruik. Heb zelfs op You Tube iemand gezien die de inhoud van de stiften in een airbrush deed met verbluffend resultaat. Er zijn echter voor de airbrush ook wel erg mooie chroom producten te koop. You tube staat er vol mee!

Vandaag ontvangen...with love from Russia...wat erin zit? Wordt een bouwverslag
1 maand bouwtijd
1 maand onderweg

IMG_20210304_114231.jpeg
IMG_20210304_114321.jpeg

Ik heb na ca 2,5 jaar zoeken ook eindelijk dit model gevonden.....

360.jpg

360.jpg

360.jpg

Lang naar gezocht. Ook al eens op Ebay gevonden maar toen vroegen ze er meer dan € 100,00 voor en ik begreep van een engelse modelbouwkennis dat ze in Engeland voor tegen de 200 pond gingen..... Nu gevonden voor € 12,50 In al mijn enthousiasme niet goed naar de foto's gekeken op Marktplaats. Aan 1 kant ontbreken de deurklinken en het rooster in het spatbord. Maar dat los ik wel op.

Ik zocht deze in de tijd dat ik met de politievolvo en ambulance bezig was. Had toen het plannetje om van verschillende landen politiewagens te maken. Dit zou een engelse worden. Dat gaat nu niet door. Maar eens overdenken wat het gaat worden. Voorlopig binnen en komt wel weer een bouwverslag van...

Is dit een Rastar model? Al wel gezocht op een 'fünfer', maar nooit gezien...van het juiste modeljaar in elk geval.

IMG_0843.jpg
IMG_0844.jpg
IMG_0845.jpg
De Lesu schotel uit Oosterrijk SCM modellbau is ook binnen.

Ik heb na ca 2,5 jaar zoeken ook eindelijk dit model gevonden.....

360.jpg

360.jpg

360.jpg

Ik zocht deze in de tijd dat ik met de politievolvo en ambulance bezig was. Had toen het plannetje om van verschillende landen politiewagens te maken. Dit zou een engelse worden. Dat gaat nu niet door. Maar eens overdenken wat het gaat worden. Voorlopig binnen en komt wel weer een bouwverslag van...

Unmarked police voertuig van maken. Engelse politie rijdt 5 series. Blauwe fliters achter de grill en blauwe fliters achter de achterruit.

Beste medebouwers,

door een bloedpropje in de bovenkamer, zijn de werkzaamheden stop gelegd. helaas.

wel alvast een nieuw truckie gekocht, voor als ik me toch nog ga vervelen.

gr

Beste medebouwers,

door een bloedpropje in de bovenkamer, zijn de werkzaamheden stop gelegd. helaas.

wel alvast een nieuw truckie gekocht, voor als ik me toch nog ga vervelen.

gr

Hallo Hans,

Wat vervelend zeg, dat je dit is overkomen.
Sterkte de komende tijd.

Ik wens jou beterschap en dat je weer snel mag herstellen.

Back