Sleper Zeeland URS

Discussie in 'Werkschepen' gestart door wouter zzw, 30 okt 2005.

1. wouter zzw

wouter zzw Guest

Hoi mede-bouwers,

Dit weekend weer lekker door gewerkt en ik ben nu op een punt gekomen waar het materiaal bijna op is en de verschansing op het sleepdek bijna klaar is... dit weekend heb ik de verschansing aan sb er volledig op gezet.

dus deze week even wat materiaal halen en dan volgende week verder aan de verschansing van het voordek... ik heb weer wat te doen in de loop van de weken... misschien dat ik deze week de motoren kan bestellen.. ik heb er nog eens over na gedacht en ik ben, met jullie raad, tot de conclusie gekomen dar ik toch maar de 720bb torques ga bestellen en hieraan zit nog een pluspuntje ze zijn ook weer wat goedkoper... kan ik dat weer ergens anders voor gebruiken...

zo dan nu nog een fotootje van de vordering en dan maar eens even gaan lijk bij het vaarwater want een paar leden wilden nog even gaan varen vanmiddag...

gr,
    wouter zzw

2. wouter zzw

wouter zzw Guest

Goedenavond heren des forums,

Weer een tijdje geleden sinds ik mijn laatste update heb gedaan aan het adres van mijn bouwverslag van de Zeeland... Maar daarvoor zijn een aantal goede redenen geweest... Een daarvan is dat ik een toetsweekje heb gehad en daarnaast ben ik nog een weekje wezen varen met de MS Schieborg van de Koninklijke Wagenborg.... Dus dat zijn eigelijk wel de redenen... En als je aan het bouwen bent kun je natuurlijk niet tegelijk je draadje updaten:p...

Maar goed weer even back on topic....

Ik heb de laatste tijd weer goed bezig geweest aan mn bootje. Zodoende heb ik de straalbuizen eronder gehangen... de schroefassen gestoken... en bij die schoefassen horen natuurlijk ook de roerkokeres die ook in de tussentijd heb geplaatst... maar je moet altijd voor alles de tijd nemen zegt mn vader altijd dus doe ik dat ook maar!!![​IMG]

Ook ben ik nog aan het knutselen geweest aan de stuurhut. zo staat de stuurhut er ook al bijna op... ik heb de ramen er niet in gezaagd maar dit ga ik doen door middel van plexiglas wat ik aan de achterzijde zwart spuit... de ruiten er in zagen doe ik niet omdat in de stuurhut een servo komt te staan om de brandblusmonitoren de kunnen draaien... en ja een servo is niet zo interessant...[​IMG]

In middels heb ik alweer een aantal dingen geknutseld... de relingbuis op het voordek staat er ook al op en ben volop druk met de verschansing steunen en zo hoop ik dat ik morgen de verschansing erop kan lijmen.. nog geen foto`s daaarvan maar die volgen waarschijnlijk volgende week..

Zo dat was m weer...

Met de Top2000 op de achtergrond wens ik iedereen een fijn jaarwisseling en een succesvol (bouw)jaar 2006!!!

Wouter zzw

Deel Deze Pagina