Smit Lloyd 109!!

• Topicstarter Topicstarter Bugsier3_karsten
  • Startdatum Startdatum
Zucht*

had je eenmaal een cluppuie opgericht in Beverwaard. Met elk weekend wel even varen. Is hij een paar kilometer verhuist, nee... begint hij een cluppie ergens ver weg van hier.

Zucht

Zucht*

had je eenmaal een cluppuie opgericht in Beverwaard. Met elk weekend wel even varen. Is hij een paar kilometer verhuist, nee... begint hij een cluppie ergens ver weg van hier.

Zucht

Sorry Armando hahahahah

lol

maar de Duwboot Magdelena is een zelf bouw.....

Hij is technisch vaarklaar denk ik zo maar maar hij moet nog wel even de kleuren krijgen van Sleepdienst 109

Mvg,
Karsten

armando, tja de boot van unie van Rotterdamse sleepdiensten is weg, maar de magdelena is in te hurenn hoor!!! hahahaha.

de magdelena loop deze week van stapel, motorisch is ze in orde. het verschil met andere duwboten? ze stuurt met haar tunnels ipv roeren. daarom heeft sleepdienst 109 haar speciaal laten bouwen. 1 mei komt er een zeeponton binnen achter de tamara waar de magdelena assitentie aan moet verrichten.

Ze is nu nog bij de werf om alles in de kleuren te brengen.

armando, tja de boot van unie van Rotterdamse sleepdiensten is weg, maar de magdelena is in te hurenn hoor!!! hahahaha.

de magdelena loop deze week van stapel, motorisch is ze in orde. het verschil met andere duwboten? ze stuurt met haar tunnels ipv roeren. daarom heeft sleepdienst 109 haar speciaal laten bouwen. 1 mei komt er een zeeponton binnen achter de tamara waar de magdelena assitentie aan moet verrichten.

Ze is nu nog bij de werf om alles in de kleuren te brengen.

Maurice Dat heb je helemaal goed uitgelegd..........

Maar de Tamara is ook een beest op zicht Strak in de lak en de Magdelena is gewoon DE GROTE DUWBOOT van Sleepdienst 109

Mvg,
Karsten

hahahahahahahaahahahha:smile:

tja denzo = dag en nacht zondags ook, dus ja ik zie karsten nou nie 24/7 actief varen haahhahahah. dus tja sleepdient 109 (zeg een nul negen.) is dan toepasselijker. vloot uitbreiding is zelfs al gepland. dit om de haven activiteiten uit te breiden zodat er wat meergeld in het laadje komt. zo is er een er sprake van een overname van een drijvende bok van Smit Tak en een sleper. tevens is er een ponton besteld (90 cm lang 40 cm breed) bij de werf waar de magdelena vandaan komt :lol:
kortom een snel groeiende sleepdienst.

tja denzo = dag en nacht zondags ook, dus ja ik zie karsten nou nie 24/7 actief varen haahhahahah. dus tja sleepdient 109 (zeg een nul negen.) is dan toepasselijker. vloot uitbreiding is zelfs al gepland. dit om de haven activiteiten uit te breiden zodat er wat meergeld in het laadje komt. zo is er een er sprake van een overname van een drijvende bok van Smit Tak en een sleper. tevens is er een ponton besteld (90 cm lang 40 cm breed) bij de werf waar de magdelena vandaan komt :lol:
kortom een snel groeiende sleepdienst.

Dus ook KORTOM WE ZIJN GEWOON BETER DAN SLEEPDIENST SMIT UIT ROTTERDAM

WE HEBBEN DE BESTE MATERIALEN!!!

magdelenainaanbouw5.jpg

magdelenainaanbouw3.jpg

magdelenainaanbouw.jpg

LOL

Laatst bewerkt door een moderator:
ho ho dimme he ouwe smit is altijd nog btr he, want je heb 1080 smit nedelrand bootjes en smit frankrijk en smit houston en smit rotterdam boten en nie te vergete de smit hunter. hahaha niks tegen de mensen met zo'n model hoor;) maar smit is nie verkeerd late we dat voorop stellen

Smit Beter???

ho ho dimme he ouwe smit is altijd nog btr he, want je heb 1080 smit nedelrand bootjes en smit frankrijk en smit houston en smit rotterdam boten en nie te vergete de smit hunter. hahaha niks tegen de mensen met zo'n model hoor;) maar smit is nie verkeerd late we dat voorop stellen

nou oke Smit heeft mooie boten maar dat logo vind ik nix

maaruhhh...... onze boten vind ik gewoon mooier

Maar ook ff een Update:

ik heb roeren besteld en dan daar op wachten en dan vol gas weer terug de vaart in

Dat hoor ik graag.

Dat hoor ik graag.

Nou ja Armando
gaat het goed met cluppie??

hahahahahahahahahahahah

NOG EVEN EEN PAAR FOTO'S VAN SLEEPDIENST 109:

Ja ik weet het het sleephokje op het dek zit nog los !!!

Mvg
Karsten

Logo!!!

dit is ons logo:

Gebasseerd op Tamara en Magdelena

Hier worden vlaggetjes van besteld van dit logo!!

Voor de schepen in Sleepdienst 109!!

Nieuw

Ja ja

we hebben nu weer een Duwboot er bij de Magdelena II (ouwe EWT 106)

kleuren zijn net zo als
de Lloyd

De magdelena is nu bijna klaar voor haar eerste klus. nog een halve roef(woning) in de lak zetten en dan is het zo goed als gedaan. Hier een sneak preview van hoe het er ongeveer gaat uitzien.
Ook is er na druk over leg met de directie besloten om achterop de magdelena schoorstenen te plaatsen welke op het moment geplaatst gaan worden.
P4120084.jpg

P4120086.jpg

en hier links en rechts van de naam komen de schoorstenen.
P4120085.jpg

Ik als directie zijnde een goed woordje te doen over Onze Sleepdienst 109

het klinkt zo:
SLEEPDIENST
maar wij zijn van alle markten thuis.
we hebben o.a:

-Havenslepers.
-Duwboten.
-Zeeslepers

Onze vlaggen zijn binnen dus SD 109 is onze vlag...................................

Nu een Update:

De EWT 106 heeft al een grote onderhoudsbeurt gehad ik had een schoonmaak bedrijf laten komen
en daar na heb ik een schilders bedrijf laten komen om de dekken de laten schilderen

net zo als de Tamara

Mvg,

Directie Van Sleepdienst 109

NouNou..

Dat moet aardig. Batsee worden..

Nou heren Succes! Met de schepies hee:D

Markiiie

is dat de boot van piet broere?
dan moet er ook een dollar teken op de hefkolom komen hahaha.
dat heeft hij in het echt ook.
maar mooi dat er meer duwers in de model wereld komen.
ben nu ook bezig met een duwer een zelfbouw naar het idee van de boot waar ik op vaar de veerhaven 2 en heb al een monopool klaar(om gebouwde sleper)met bak. en de thyssen ga ik ook op knappen.
weten jullie mischien ook of er een vaargroep in friesland is?
hier in drachten heb je er in iedergeval mooi water voor.
groeten edwin

varen is vrijheid

dat antwoord zu ik niet weten, maar ik zal eens rondvragen voor je hier, wellicht dat er wat uitkomt, ik weet wel dat Ljouwert :P er 1 heeft, maar dat is ook niet naast de deur. harlingen volgens mij ook, maar das nog verder weg.

inderdaad eigenlijk meot het dollar teken er nog in, maar die boot van mij lijkt totaal neit op de echte, heb alleen de naam overgenomen omdat ik het wel een aparte boot vond toen en me altijd is bij gebleven.

Back