Up-Date 37
@Johnny,
Ja, ben er erg blij mee. Om zoiets te schilderen is aan mij niet besteed. Maakt het wel compleet.
@jan (Walpot),
Leuk dat je het verslag hebt gelezen. Indrukwekkend wil ik niet zeggen, maar sierlijk is ze zeker. Een echte dame!! Je hebt toevallig geen foto's van de A-Klasse? Nog een 2 maanden te gaan denk ik, dan zou ze gereed moeten zijn.
Hallo allemaal,
Nog wat attributen op het dek gemaakt. Daarna met de voormast begonnen. Heerlijk priegelwerk. Zoals te zien een heel bijzondere manier om de sleepverlichting te monteren. Niet aan de mast zoals tegenwoordig, maar naast de mast. Lekker pielwerk. Overigens wordt deze verlichting niet werkend. Afijn , hier wat foto's.
Bolders, verhaalrollen en geleide buizen voor de lierkop. Ook nog een paar sjorogen voor de lier om de duivelsklauwen te monteren. Voormast in wording met de electroman op de ladder.
Close-upje van de electroman... Op dit platform komt het dubbelle witte toplicht.
Hier is te zien hoe de sleepverlichting naast de mast is gemonteerd.
En een detailfoto van het sleeplichtsysteem.
Hoop eerdaags de mast af te kunnen maken en te beginnen met de railing. Moet eerst wachten tot de onderdelen voor mijn soldeerstation binnenkomen

. Tot de volgende keer.
Sjoerd