wat heb je er mee gedaan??,de verf niet goed geroerd?lijkt wel of ik allemaal velletjes zie zitten,zoon vel die jewel eens op verf tegen komt.vgr tonsr
Ik had de ramen wel afgeplakt, maar er was iets mis gegaan. Dus zijn de ramen niet zo netjes. En wat de verf betreft, dat zou ik niet weten, ik zag het ook later pas. Ik laat het wel zo, ik vind het zelf wel passen. (het is gewoon ruw geschilderd, zeggen we dan)
Stond laatst in de krant: Verfspuiter dronken aan het werk! Bleek later: beneveld door verfdampen. Mvg Richard
Hallo allemaal, Lang geleden, maar ik heb letters en logo besteld. Vanavond wil ik de schoorstenen gaan uitzagen. (eindelijk weer een beetje leven) IMG_20160629_164601
Beste mensen, Eindelijk weer eens wat gedaan: De letters en logo zijn besteld Vanavond wil ik de schoorstenen uitzagen.
Haha, zekers enne even een vraagje aan jou: hoe heb je de letters zo recht op de romp gekregen?? Zeker met een lijn eronder en ertussen, of niet......
Op de kano vijver in Ermelo word ook model gevaren, kom eens langs als je durft ;-) Dat is misschien nog dichter bij. Als je data wilt mail mij maar. vr gr Harry
Nog steeds niet geprobeerd, kheb nu vakantie en ben weg. Over 2 weken gaat er miss weer wat gebeuren.