Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
about de koplampen: ik heb er helemaal geen probleem mee om te oefenen, maar dat scheelt het wel een heel stuk als je weet WAT je precies moet doen of oefenen. Ik had gewoon graag geweten hoe en wat reflecties en lichtinval, schaduwen moeten komen.
Maar ik zal mijn plan wel trekken en elders verder zoeken en gewoon proberen de lichten van andere bodies imiteren
Je had op je site een gedeelte met een trick en tips, zols bijvoorbeeld hoe carbon-effect spuiten. Zijn die tips nog ergens te raatplegen? Als je ze nog in tekstvorm hebt, wil ik ze gerust overnemen op mijn webspace (offc mét bronvermelding) zodat de rest of the world dat kan blijven raadplegen.
Ik zal als ik weer wat tijd heb een tutorial maken over de gedetailleerde koplampen zoals die op de M7H body.
... feit dat ze langer scherp blijven is volgens mij te weiten aan de hoek waaronder je het mes houd en steeds veranderd, doordat ie bol is heb je een groter gebied dan waarmee je snijd.
wat te veel is , maar hij zegt al, hij regelt het terug op de connectie met de airbrush, ik schat met zo'n reduceer koppelling
mees, die chrome is geen chrome maar meer een flake zilver verf, een van de moeilijkste kleuren om te spuiten.
je moet dan minimaal een 0.7mm naald hebben en veel druk. (3 bar)
als je geen/weinig ervaring hebt zou ik dat flesje even laten liggen.
voor een zelfde effect en makkelijker spuiten zou ik de autoair course aluminium nemen (4103 Aluminum Base (coarse) )