strutter
PH-SAM
Na een lekkere vakantie weer aan de slag met de Pup 
Hoogteroeren gemaakt, eindlijst opgebouwd uit 6 gelamineerde 10x1mm balsa strips.
Straks nog netjes schuren en dan heb ik mooie, lichte en sterke hoogteroeren.
Scharnieren worden die pennen van Robart.
Eindlijsten zijn om deze MDF mal gelamineerd, tape ertussen om verlijmen tegen te gaan
Inmiddels heb ik de struts voor de cabane in Autocad uitgewerkt, geprint en gebogen uit 3mm verenstaal.
een wire bender heb ik niet, dus maar gewoon in de bankschroef gebogen.
Gaat best goed na een paar teststukjes
Ze worden uiteindelijk bekleed met 2 stuks 4x20mm vuren welke een groef krijgen waarin het verenstaal past.
Zat nog even te dubben of ik toch niet mijn mooie nieuwe aanwinst zou gebruiken als krachtbron...
Neee, toch maar niet, stick to your plans man!
Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe de Saito 300TL het in dit Pupje gaat doen.
Voor zover maar weer even.
Groeten, Ralf

Hoogteroeren gemaakt, eindlijst opgebouwd uit 6 gelamineerde 10x1mm balsa strips.

Straks nog netjes schuren en dan heb ik mooie, lichte en sterke hoogteroeren.
Scharnieren worden die pennen van Robart.

Eindlijsten zijn om deze MDF mal gelamineerd, tape ertussen om verlijmen tegen te gaan

Inmiddels heb ik de struts voor de cabane in Autocad uitgewerkt, geprint en gebogen uit 3mm verenstaal.
een wire bender heb ik niet, dus maar gewoon in de bankschroef gebogen.
Gaat best goed na een paar teststukjes

Ze worden uiteindelijk bekleed met 2 stuks 4x20mm vuren welke een groef krijgen waarin het verenstaal past.

Zat nog even te dubben of ik toch niet mijn mooie nieuwe aanwinst zou gebruiken als krachtbron...

Neee, toch maar niet, stick to your plans man!
Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe de Saito 300TL het in dit Pupje gaat doen.
Voor zover maar weer even.
Groeten, Ralf