Schitterend eind resultaat Piet, wat een prachtig project en een genot om naar te lijken. Ik bedankt je voor het geweldige verslag. Ik heb er heel veel aan tijdens de bouw van mijn eigen Sovereigh, hopelijk mag je hier nog jaren van genieten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank voor het compliment. En je vraag over bladgoud is simpel te beantwoorden, gewoon nooit aan gedacht. Of het op dit model ook echt meerwaarde gaat geven, ik denk het niet omdat de ornamenten in vergelijk met andere fabrikanten vrij eenvoudig zijn uitgevoerd. De prijs van het model is ook best wel aan de hoge kant en om dan ook nog allerlei zaken zoals bijv. bladgoud aan te schaffen, dat maakt het natuurlijk nog duurder. Maar zou een keus kunnen zijn waar ik dus nooit aan heb gedacht.Hallo Piet,
Ook ik volg al geruime tijd jouw bouwproces. Indrukwekkend het eindresultaat!
Toch blijf ik met een prangende vraag zitten: waarom gebruik jij geen 'echt' bladgoud op je model?
Kan natuurlijk zijn dat het origineel in die tijd ook niet van bladgoud werd voorzien, maar goudkleurig/geel geschilderd werd.
Hoewel, volgens mij keek men toen niet op een kilootje meer of minder goud.
Ben
Adri, je weet het weer prachtig uit te drukken, dank je wel!Met heel veel plezier heb ik jou de afgelopen 2,5 jaar gevolgd en wederom met veel bewondering gekeken dat je ondanks met wat “krakkemikkigheden” met je rug dit bijzondere project met heel veel geduld en kennis voor elkaar hebt gekregen. Het is je weer gelukt Piet om vele medeforumleden met jou tekst en uitleg te kunnen binden en ze hebt laten zien dat niet alleen jij, maar iedereen met jou lijfspreuk tot dit resultaat kunt komen:
Je kan je mislukt voelen, als je faalt. Je bent echter tot mislukken gedoemd, Als je het niet eerst probeert!
Ik vind daarom ook dat de gemeente Hulst moet overwegen om de rotonde bij de Zoutestraat-Koolstraat moet opsieren met dit beeld voor zijn bijzondere bewoner.![]()
Met heel veel plezier heb ik jou de afgelopen 2,5 jaar gevolgd en wederom met veel bewondering gekeken dat je ondanks met wat “krakkemikkigheden” met je rug dit bijzondere project met heel veel geduld en kennis voor elkaar hebt gekregen. Het is je weer gelukt Piet om vele medeforumleden met jou tekst en uitleg te kunnen binden en ze hebt laten zien dat niet alleen jij, maar iedereen met jou lijfspreuk tot dit resultaat kunt komen:
Je kan je mislukt voelen, als je faalt. Je bent echter tot mislukken gedoemd, Als je het niet eerst probeert!
Ik vind daarom ook dat de gemeente Hulst moet overwegen om de rotonde bij de Zoutestraat-Koolstraat moet opsieren met dit beeld voor zijn bijzondere bewoner.
Bekijk bijlage 307804
Dank je wel! Een plek vinden is natuurlijk een ander verhaal, het model is toch wel erg aanwezig in mijn kleine appartement, omdat het behoorlijk groot is. Dus waarschijnlijk zet ik haar toch te koop tegen kostprijs, of ze krijgt een plek bij familie.Prachtig gedaan! Ook respect dat je over zo lange tijd hebt volgehouden.
Heb je er al een mooie plek voor gevonden?
Constant
idd Piet >> dit klimmend figuurtje 'hangt' bij mijn Victory in het want, het gekke is dat iedereen die mijn Victory bekijkt altijd dit figuurtje opvalt.IZeker het figuurtje wat straks in het want klimt lijkt me wel wat hebben, helemaal rechts op de foto.
Helemaal met je eens Piet, een paar figuurtjes (niet teveel) geeft voor de toeschouwer de verhouingen goed weer en ze krijgenDe figuurtjes geven de verhoudingen op het model mooi weer.