Speciale Multicopter filmpjes

eerste vlucht met mijn nieuwe Mini-vtail quad (van dialfonzo / bledi)
eerst even een paar minuten om er aan te wennen, en toen de stoute schoenen aangetrokken en eens wat extremers geprobeerd ;)

Met dank aan sven voor het filmen :)

Wat een heerlijke quad zeg... echt...

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel mooi gemaakt Tom.
Ik begrijp het shot met de paarden niet. Als de fietsende visser op de achtergrond of voorgrond zichtbaar was, dan was het helemaal perfect geweest. Of misschien deze shot helemaal weg laten en gebruiken in een andere korte film.
Heel mooi gemaakt, knap werk.

Bedankt Ed!

Alles is in een uurtje gefilmd na mijn werk, paarden kwam ik onderweg tegen maar had te weinig tijd om een overdacht shot te maken. is inderdaad een buitenbeentje in het geheel.

Kijk, dat zijn nou de plaatjes die geld waard zijn, echte TV productie kwaliteit.
Echt prachtig, Tom! Is dat misschien je vak ofzo?

En, nog wat gevangen? Of alleen frituurpaling? :p

Bedankt voor de complimenten allen!

Sven, na 15 jaar lang rc heli's vliegen ben ik me 3 jaar geleden gaan verdiepen in multi-rotors
en opnames maken. Ik run samen met een vriend van mij een productie huis(kleinschalig)we houden ons voornamelijk bezig met aerials maar af en toe ook volledige producties.

gr Tom

Hij is ongetwijfeld al een keer eerder gepost, maar ik blijf dit toch een bijzonder toestel vinden: De mapleleaf

Eigenlijk hoort dit filmpje ook niet meer onder de Multicopters thuis ;)

Meer informatie over het principe:

My Drone Show - MIT Monocopter

Nog een filmpje over het toestel in vlucht:

Zou een Zenmuse dit bijhouden :)

Vluchtje uit de tuin met de mini Quad , er klopt iets niet , denk failsafe door de orange ontvanger..

Back