Hallo Sam, Met de as op een andere plaats (oppervlakteaandrijving met de as door de spiegel) en een borstelloze motor van dezelfde afmetingen als de Speed 500 zul je er iets meer snelheid in kunnen krijgen, echter, door de steile V-stelling zal de boot, zodra die uit het water komt op dat smalle rechte stukje willen balanceren en dat wordt door het koppel van de schroef onmogelijk gemaakt waardoor de boot op de rechterzijkant zal kiepen. Dat vaart natuurlijk voor geen meter. Beschouw het als leergeld. Zoals ik al zei, hetzelfde spul in een Wildthing van ongeveer dezelfde afmetingen vaart stukken beter. Groeten, Jan.
yep t is dus helaas niet anders.. maarja wel een enorm leermoment.. en jammer dat daar geld bij komt kijken.. maar er is een lichtpuntje ik kan denk ik de meeste onderdelen die ik heb gekocht wel recyclen (as, schroef schanieren enz) haha
omdat ik hem niet meer nodig heb ik eventueel nog de romp van een NQD High Wind 757 liggen zonder elektronica, wel met motoren die er uitgehaald kunnen worden. Helaas zit er in de punt een barstje(wat we bij de andere hebben verholpen met 2 componentenlijm)wat niet veel uitmaakt want hij zit ruim boven het water. voor 7,50 euro mag je hem hebben(ik verzend liever niet).