Spektrum DX8

Puur voor mijn nieuwgierigheid, welke winkel? Ik vind het bijzonder netjes opgelost. Dat ombouwen vond ik nog wel een aardig klusje. Je wilt immers niet graag hobbyen aan een nieuwe zender. :-)

sry, ben mod,
mag geen sluikreclame maken voor ;-) verslavende ;-) winkel

Laatst bewerkt:
Sinds gisteren ook DX8 in mijn bezit, over genomen van iemand die is overgeschakeld naar DX9 :D

@ Niek, ik heb gisteren even in de manual zitten bladeren en volgens mij gaat het blauwe lichtje enkel uit wanneer je er een lipo in laadt, bij de bijgeleverde NiMh batterijen zou dit niet zo zijn, die moet je na 12u van de lader halen (volgens de manual)

haha,

Beste Crashtrum gerbuikers.
Ik geef jullie een zeer waardevolle raad!
Verkoop die zooi voordat je alle favo vliegend spul met modder en gras beklad!

Crashtrum is speciaal ontworpen om de omzet markt van de rc-shops te verdubbelen!

Een man die dit leest is twee waard.

Wat een waardevol en goed onderbouwd advies zeg! Dank je hartelijk!! :confused:

De laatste zin maakt dat je overstag gaat. Hij gaat direct de kliko in bij idereen nu :p :worship:

haha,

Crashtrum is speciaal ontworpen om de omzet markt van de rc-shops te verdubbelen!

haha,

Whaha..... Daarom vliegen alle jet vliegers hier ook met spectrum.... Lol. Iemand heeft wat verprutst en geeft de spullen de schuld. Prutser.....

Whaha..... Daarom vliegen alle jet vliegers hier ook met spectrum.... Lol. Iemand heeft wat verprutst en geeft de spullen de schuld. Prutser.....

SpeKtrum is met een "K" pipo!

[mod]En je laatste Waarschuwing is met een W[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Spektrum is inderdaad geen bagger, al wordt het mijns inziens teveel geroepen. Half Amerika vliegt met Spektrum heb ik het idee. Wat wel is dat men met Spektrum wel eens problemen heeft met allerlei niet Spektrum ontvangers. Men klooit dan vaak maar wat raak met/zonder sateliet goedkope orange/lemon ontvangers, men gebruikt een niet full range ontvanger voor full range, en dan daarna krijgt Spektrum als systeem de zwarte piet toegespeeld. Weet wel dat Spektrum de pionier is van het 2.4 ghz gebeuren. Inderdaad hadden de eerste ontvangers lange bindtijden, dat is nu totaal anders. DMSX bindtijden zijn binnen 1 seconde.

Laatst bewerkt:
Orange zenders worden ook spektrum genoemd, en die zijn echt niet zo goed. Helaas krijgt spektrum daardoor ook een slechte naam.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik absoluut niet. Het verschil is marginaal, maar het is er wel. Een goede antenne plek vergeten een hoop en ze pleuren het zo maar in het toestel.

Back