Servo reverse is wat anders dan throttle reverse.
Bij servo reverse keer je de draairichting van de gasservo/snelheidsregelaar om.
Bij throttle reverse, dat altijd een aparte functie is op de zender, draai je de functie van de gasknuppel om. Alle functies, die met de gasknuppel te maken hebben, draaien dan ook om. Dit zijn stationair trim, idle up, throttle hold, throttle cut, throttle curve (en evt. wat ik nog vergeten ben).
Failsafe is een functie van de ontvanger. Daardoor moet je de failsafe opnieuw instellen als je servo reverse hebt toegepast. Daarvoor dient dan ook de waarschuwing in de handleiding.
Als je de printsporen van dit printje volgt, zie je dat er van de trimschakelaars 3 draadjes afkomstig zijn. Het draadje, dat verbonden is met beide schakelaars laat je met rust. De andere twee verwissel je van plaats.
Bij servo reverse keer je de draairichting van de gasservo/snelheidsregelaar om.
Bij throttle reverse, dat altijd een aparte functie is op de zender, draai je de functie van de gasknuppel om. Alle functies, die met de gasknuppel te maken hebben, draaien dan ook om. Dit zijn stationair trim, idle up, throttle hold, throttle cut, throttle curve (en evt. wat ik nog vergeten ben).
Failsafe is een functie van de ontvanger. Daardoor moet je de failsafe opnieuw instellen als je servo reverse hebt toegepast. Daarvoor dient dan ook de waarschuwing in de handleiding.
De trim zit op een print gesoldeerd doormiddel van 2 kleine drukknopjes.
Als je de printsporen van dit printje volgt, zie je dat er van de trimschakelaars 3 draadjes afkomstig zijn. Het draadje, dat verbonden is met beide schakelaars laat je met rust. De andere twee verwissel je van plaats.