markjuhh
Forum veteraan
Zo werken ze wel
PS; Die tamiya stekkers gelijk weggooien

Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
PS; Die tamiya stekkers gelijk weggooien ;)[/QUOTE zei:Onzin ik gebruik al jaren de tamiya stekkers, en nooit problemen gehad.
natuurlijk, bij hoge stromen zijn ze ongeschikt, maar voor het motortje op de foto voldoen ze uitstekend.
Grt rob
Je foto is te groot, 1600 pixels terwijl 800 pixels het maximum is. Je moet ze op je PC al verkleinen, of de foto site die je gebruikt moet ook de mogelijkheid hebben om ze te verkleinen. Ik ken die site niet.
Ik weet niet hoe je dat blad aan het buisje hebt bevestigd, maar als je dat gewoon geklemd hebt met een tang dan zal dat niet lang houden.
Balsa is als rompmateriaal niet sterk genoeg, en met lak maak je dat niet sterker. Iets van triplex is veel beter.
Als je verder niets van die motor weet wordt het onmogelijk om te bepalen welke regelaar je nodig hebt. Dan moet je gaan gokken, en dat is niet de meest verstandige weg. Ook al omdat je niet kan bepalen of die motor geschikt is. De motor lijkt me aan de kleine kant.
Heb je niemand in je omgeving die je kan helpen, want zo heb ik er een hard hoofd in.
Groet,
Ad Bakker