jongens veel plezier ik ga er niet bij zijn de reden heb ik aan lex reeds privé uitgelegd en heeft meer met mijn chauffeur te maken spijtig maar hopelijk in 2025 of ergens anders aan een vijver post maar lekker veel foto's dan kunnen de thuisblijvers ook mee genieten gr raf
Was een mooie dag!! Voorspelling nog was motregen en onweer, maar we hadden de hele dag zon! Grootste probleem was gebrek aan zonnebrand en petjes! ik denk dat er een 15 mensen waren met misschien 30 boten! Paar prachtige nieuwe 3D walrussen, paar Delphins, een dolfijn, een paar prachtige type 7s en 21s, 212s en wat die Duitsers nog meer maakten! ik heb meer gevaren dan gefotografeerd, hopelijk kunnen anderen dat goedmaken! Maar de O-1 en Augusten Piccard voeren prima tot het duiksignaal - toen gebeurd er bij de eerste niets en bij de tweede belletjes (bajonet o-ring?) K-XVIII voer prima maar wilde zijn torpedodeuren niet openen. Na ruim een uur kwam hij boven omdat en wat water binnen was gekomen. F-35 voer prima - piloot heeft nog wat lessen nodig, formatie vliegen met de F-16 was er nog niet bij! Chiel en kan hebben het probleem met m’n Delphin gevonden, de prop draait hard en met weinig wrijving, maar de koppeling lijkt te slippen wanneer in het water. t is duidelijk, je hebt nooit te weinig boten!
Iedereen bedankt voor de gezellige dag weer aan de waterkant. Ik heb weer eens heerlijk met mijn 212 kunnen varen
mooie foto's en een mooie dag zo te zien volgend jaar ben ik er zeker weer bij dan maar een lading dafalghan slikken hier rustig aan gedaan met wat solderen en programmeren gr raf
Mannen bedankt voor deze mooie vaardag, net alle boten weer in de werkplaats, lekker gevaren en een aantal dingen weer geleerd, oh ja, sluit niet je servo's verkeerd aan, duikroeren op roer en visa versa, vandaar dat het allemaal zo beroerd stuurt, wordt opgelost Manfred.
Hallo Mannen, Ja het was een uitzonderlijk mooie dag, zeker in vergelijking met de rest van Nederland zag ik later op het nieuws. Ook ik heb meer gevaren dan normaal en dat beviel erg goed! Ik zag een filmpje van Ruben die boven de 212 die ik stuurde hing met zijn camera. Die wil ik hierbij delen want dat heb ik bij modellen nog niet vaak gezien, dat is ook weer iets wat tegenwoordig kan. Al met al een fijne en gezellige dag, ik hoop jullie dan ook volgend jaar weer te zien! Ook jij Raf, ik hoop echt dat jij er de volgende keer ook bij bent. PS Naast mannen waren er natuurlijk ook een aantal vrouwen aanwezig. Hun inbreng om deze dag te laten slagen was er niet minder om heb ik gemerkt, ook jullie tot volgend jaar
Ik vond het ook een heel fijne dag. Veel gekletst en gevaren, heel gezellig, en het weer werkte ook prachtig mee. Toen ik s'middags weer thuis aankwam moest ik door de stortregen naar de voordeur rennen ... had zomaar anders kunnen zijn! Ik heb ook wat ideeën opgedaan voor de renovatie van mijn Walrus, dus ook nog eens een vruchtbare dag. Dank aan Ruben en Kien, en de anderen die in de kantine hebben geholpen! Ik heb weer traditioneel geen foto's gemaakt, te druk, dus iedereen dank voor het delen daarvan.
Ook namens mij bedankt voor het organiseren van deze mooie vaardag, helaas kwam bij mij weinig van varen maar volgende keer beter.. Over volgende keer gesproken, dat duurt nog ff en het lijkt mij, met nog een paar duikbootfanaten die aanwezig waren leuk om wat vaker samen te varen. Gewoon een keer afspreken met wie gelegenheid heeft bij een mooie vijver en lekker samen wat rondjes varen. Er zijn al wat gegadigden maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. De insteek is duikboten maar dat is geen must, we moeten nl ook ergens op kunnen jagen.... Plaats en datum zijn nog niet geprikt maar mochten er meer zijn, stuur mij een prive berichtje met je 06 nummer en ik voeg je toe aan de appgroep. Uiteraard hebben personen die in het bezit zijn van een mooie vaarplek een streepje voor We horen het graag! Groeten Kees
als je de club kalender bekijkt dan is er op het zilvermeer elke maand een treffen of zelfs meerdere https://belgium-model-ship-association.webnode.nl/nieuws/ helder water .cantine .wc,stroom aansluiting ,steiger,tent en tafels wat moet je nog meer hebben er is ook een buggy trail parkoer voor hun die ook nog iets op wielen hebben het deel nemen is gratis aan de poort moet je wel toegang betalen daar kunnen we niets aan doen de provincie heeft geld nodig gr raf
Het was een mooie dag, lekker gevaren en getest en alles droog en heel weer mee naar huis. Bedankt aan alle fotografen, er zitten weer mooie plaatjes bij. Dank aan de organisatie en tot de volgende!