SUL terrein

Discussie in 'Lijnbesturing' gestart door Bruno van Hoek, 3 apr 2008.

1. hezik

hezik Guest

Gaat niet om vliegtuigen he.. is nu autoracebaan en het hoge jankende geluid van die autootjes komt ruimschoots over de snelweg heen.. maar goed, was ook maar roddel, weet niet in hoeverre dat waar is.

2. Herbert

Herbert

Lid geworden:
    6 jan 2006
    stopt dit nog een keer? of blijven we jaren door gaan wat toch niet meer terugkomt.
    be baan is niet meer te gebruiken ,alleen voor die jank karretjes .dus stop!!!!!!

3. packard

packard

Lid geworden:
    23 feb 2004
    SUL

Uit de mond van kinderen en Bruinsma niets dan de waarheid!

In dit geval is toegezegd dat teamrace en speed mogelijk zullen zijn.

Stunt is inderdaad niet meer mogelijk. Maar ja Bruno, daarvoor hebben we toch je riante thuisclub in Almere?

4. Bruno van Hoek

Bruno van Hoek Vriend van modelbouwforum.nl PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    23 aug 2002
    Almere, MVA (ex-Daedalus Amsterdam)/ PH-SAM/F23D
    Dus link ik weer terug naar deze post. Dan zie je wat ik bedoelde.
    Namelijk dat alle LB klassen op 1 terrein gevlogen kunnen worden.
    Hoe kunnen we anders ooit weer een E- of WK naar Nederland krijgen? Of wilde je ook gaan speedvliegen in Almere?

Maar als ik het dus goed begrijp zijn het de auto's die voor de klachten zorgen? En daardoor is LB vliegen daar niet meer mogelijk? Waarom verbaast me dat nou eigenlijk niet?

5. hezik

hezik Guest

Ik denk niet dat er klachten zijn uberhaupt, ik vermoed dat het eerder opgelegd is om klachten te voorkomen.. denk niet dat het op basis van bestaande klachten gebeurd is.

Maar niet wat ik zeg als waarheid aannemen, het is iets wat ik vernomen heb van iemand die er wel enige weet van heeft hoe en wat, maar erg betrouwbaar wil ik het daarom nog niet noemen.. maar het klinkt wel uiterst Nederlands..

6. packard

packard

Lid geworden:
    23 feb 2004
    I have a dream

Ik droom, dat in Almere , onder de rook van de windmolens, een algemeen LB veld ontstaat. Het enige dat de droom in de weg staat,
    is een wagonlading asfalt.

Maar alle gekheid op een stokje: LB vliegen op verharde banen wordt in Utrecht mogelijk, daar ben ik van overtuigd.

Het organiseren van grote evenementen in Nederland vergt iets meer belangstellenden voor LB dan nu het geval is.

Deel Deze Pagina