supermarine spitfire

I]

Je kan ook gewoon op het "afbeelding invoegen" Icoontje drukken en daar je URL ingeven.

edit: Ah al 3x hulp ondertussen :cool:

Ik moet Jeroen nageven: als je het niet weet, is het inderdaad helemaal niet zo simpel.

Als je eenmaal weet hoe het moet: tja . . .

(Dat is overigens met veel dingen zo (solderen, airbrushen, etc.etc.))

Merkwaardige spullen allemaal op de bouwtafel . . . :confused:

jan.

Als je ziet hoe makkelijk het is om op bv marktplaats een foto te plaatsen, dan vraag ik mij altijd af waarom dat hier zo houtje-touwtje moet....zal wel aan mij liggen.

ik zet altijd twee vensters open van MBF. In het ene venster typ ik de update, in hen andere venster staat mn fotoalbum open. Eerst zet je foto's in je foto-album, en dat is je dus al gelukt. Vervolgens klik je op de foto en krijg je hem groot te zien. Onder de foto staan een aantal regeltjes tekst, waaronder een vakje met BB code. Je klikt op die code, en dan selecteerd hij hem automatisch. Je kopieert deze en plakt hem in het andere venster bij je update. Je hoeft dan niet meer moeilijk te doen met de IMG codes enzo.

jaaaaaaaaaaaaa die foto ja bedankt ik zal het natuurlijk bij de volgende stap weer proberen er een foto bij te zetten

foto's plaatsen

ik werk ook in 2 schermen, of het dé manier is weet ik niet, het werkt in ieder geval.

wel fijn dat je nu foto's kan laten zien.

draadje zonder foto's is een beetje kaal!

succes en de groeten.

john

vandaag de eerste spanten uigelijn op de hoofdconstuctie
er waren tog wat verschillen
waardoor het geheel niet goed paste
eve nagemeten op de tekening en toen vond ik het probleem
das ook weer opgelost
nu kan ik de spanten afmaken daarna kan de basis in elkaar
foto,s volgen

vandaag de draagconstuctie on de bouwkist geplaatst en uitgelijnd
de eerste spanten zijn geplaatst
morgen de rst van de spanten
en dan foto,s maken

Ik denk dat ik ook een bouwdraadje zonder foto's ga starten, da's gezien de HTML achtige prerikelen om een foto te plaatsen nog wel te doen.
Om eens de kreet van Benny Joling aan te halen: "kan dat nou niet anders?"

Ja zoiets.. FM radio.
Ik vind het best leuk om te hobby-bobben met pc's en zo, maar dat gepruts met die foto's op dit forum gaat mij gewoon te ver.
Ik krijg mezelf maar niet in de juiste stemming...

foto,s

hier de spit in de bouwkist spant voor spant alles plaatsen
full

Laatst bewerkt door een moderator:
jaaaaaaaaaaaa gelukt iedereen die me geholpen heeft bedankt
dit is een stuk beter
kortom de foto,s gaan goed

de laatste 3 spanten zijn geplaatst heb nieuwe moeten maken ga nu alle latten monteren en dan weer een foto

Back