Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb je al radiatoren Jeroen? En ga je die op de orginele plaats in de vleugel plaatsen.
Dat lijkt mij een heel geklieder tenzij je speciale koppelingen weet te vinden die de boel afsluiten bij ontkoppelen. Dan nog een koelmedium en expansievat....niet makkelijk wel leuk en waarschijnlijk een hele mooie oplossing voor een kist met een dichte neus.
Je zou de oplossing van MVVS nog eens kunnen bekijken, die gebruiken een t-stuk in de slang met daaraan een 10-15cm dunwandige siliconenslang. Dat is gelijk het hoogste punt waardoor die slang met een dop afgesloten kan worden ivm vullen en de slang laat door middel van rek expansie van de vloeistof toe.
Ik denk dat je in een reparatiezaak voor brommers en scooters hele mooie radiatoren kunt vinden.
Robke dat is geniaal
Zo eenvoudig dat moet wel goed werken
Bedankt man
Ik had al echt een vat met een membraam e n z in gedachten maar dit
is veel eenvoudiger lichter en makelijker
De meeste bromfietsradiatoren hebben een te klein volume omdat ze ontworpen zijn voor een 50 cc en niet voor een 100 ook zijn ze vrij groot kwa opervlakte
Maar ik ben wel aan het kijken
Oliekoelers ombouwen zat ik aan te denken
gefeliciteerd met je dochter, weer een wondertje erbij op deze aardbol!!!!!!!!!
onze daniek is inmiddels alweer 11 weken oud en is een echte ´MONEY TO SHIT CONVERTER´ aan het worden