Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Even iets anders tussendoor; een vage kennis (hmmm...) van me wil misschien meedoen met de Cup, en heeft een TT-01. Maar hij heeft veel brandstof-onroad ervaring, en wil liever in de Euro TW klasse of zo aan de slag. Sla je daar een modderfiguur met een 01? Ik denk het wel. Je haalt de eindoverbrenging niet (5,1 t.o.v. 5,0) en de 01 is nou niet het toonbeeld van efficiëntie / precisie. Ik raad hem eerder een TB of TA chassis aan. En jullie?
Hugo
Dacht ik al, maar hij wil niks uitgeven... Zal wel niet veel worden dan, hè? Nou ja, we adviseren slechts...
Andere vraag, ik heb nu hele zware 3Racing schokdempers op de TT zitten. Die gaan binnenkort naar de M, want die gaat beter met meer gewicht. Ik kan de plastic dempers van vorig seizoen terug zetten op de TT, maar ik lees overal dat TRF dempers het beste van het beste zijn. Helaas, daar zijn wel veel verschillende van... En dan ook nog met hop-ups zoals conische zuigers, etc. Ik zie door de bomen het spreekwoordelijke bos niet meer. Welke TRF dempers zijn aan te raden?
54000
84318
42102
42254
Enz...
Dank,
Hugo