Netjes Jan! Staat de kap alleen niet te hoog? Of moet je dat nog afstellen?
Ik ben zelf (samen met iemand) ook nog bezig met een mooi project welke hopelijk voor de Tamiya Cup gereed is.
Ik las tevens op Facebook dat ze bij MRC vanaf 8 februari ETS tapijt hebben liggen. Ik ga de 8e sowieso rijden met de M-05 maar ik denk dat de TT-02 nu ook even mee gaat.
Bericht van Facebook:
Ik ben zelf (samen met iemand) ook nog bezig met een mooi project welke hopelijk voor de Tamiya Cup gereed is.
Ik las tevens op Facebook dat ze bij MRC vanaf 8 februari ETS tapijt hebben liggen. Ik ga de 8e sowieso rijden met de M-05 maar ik denk dat de TT-02 nu ook even mee gaat.
Bericht van Facebook:
We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor de eerste wedstrijd van de Tamiya-Cup.
Zo zal deze eerste wedstrijd plaatsvinden in het mooie Sportcentrum Helsdingen in Vianen.
Zaterdagmiddag 21 februari trainen en zondag 22 februari de wedstrijd.
Er was nog 1 zorgenkindje en dat was ons tapijt, meerdere kleuren en ook met rijden verschil van grip merkbaar.
Nu dat is geschiedenis.
Er is nieuw ETS-Tapijt aangeschaft voor het hele circuit.
Ook zal de baan wat breder worden.
Als alles volgens planning verloopt zal er zondag 8 februari voor het eerst op getraind kunnen worden.
Dus een mooie locatie, top baan met nieuw tapijt wat houd je nu nog tegen om je in te schrijven.