Tamiya mini ( m03 ) tuning Flipfront , Rolkooi , 1/12 blok

Discussie in 'Bouwverslagen - Auto's' gestart door tamiyam03freak, 22 aug 2008.

1. Catweazle(c)

Catweazle(c)

Lid geworden:
    20 okt 2007
    Hoi Levi,
    begint nu echt de wow factor te krijgen.:p

Ben benieuwd hoe het er uitziet als de aanhanger straks achter de mini hangt.

Super man. Ik vind dit echt:banana::banana:

Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  2. tamiyam03freak

tamiyam03freak

Lid geworden:
    11 mrt 2008
    Bedankt ! :banana:
    Wat ook niet meteen opvalt en wat ik ook niet erbij heb gezet is de chrome duurklink ( afkomstig van de 1/12 kit )

3. stefan1

stefan1

Lid geworden:
    16 apr 2007
    Die remschijven zijn echt Uber vet ;)

4. Roy - Boy

Roy - Boy

Lid geworden:
    15 apr 2008
    Hey Levi,

je bent goed bezig. Echt super dat aanhangertje, ben benieuwd naar het eind resultaat. Je hebt in ieder geval wel oog voor detail, dat deurklinkje is echt toppie.

Ga zo door.

Groetjes,

Roy

5. Jeroenk

Jeroenk Guest

Wat een gaaf project tamiyam03freak! Veel detail en aandacht. Prachtig!

6. tamiyam03freak

tamiyam03freak

Lid geworden:
    11 mrt 2008
    Dit weekend LifLaf rit , dus mocht ik leuke dingen opdoen laat ik ze hier horen.
    Volgende week ben ik weer bij mijn vader ( even voor de mensen die het niet weten , ik kan om de week sleutelen omdat ik dan bij mijn vader ben )
    Dan zal ik weer lekker opschieten omdat ook op school niets meer te doen is.

7. stefan1

stefan1

Lid geworden:
    16 apr 2007
    Nog voorderingen :D
    Die aanhangertje ziet er grappig uit :)

8. tamiyam03freak

tamiyam03freak

Lid geworden:
    11 mrt 2008
    Ja daar zijn we weer, ik had nog een tamiya cayenne staan die ik heb gebruikt in Sardiniƫ. Deze is geruild voor een nieuwe tamiya m03 met een ongespoten mini body.

Maar eerst dit project afmaken , daarna beginnen we rustig met de bouw van ( in mijn ogen ) de ultieme m03. ( uit polyestreen ).

Verder bijna geen vorderingen gemaakt , over de aanhanger ben ik nog niet helemaal uit of ik hem bij dit project of het volgend ga betrekken.

Dus even buiten de aanhanger is het project bijna af , nog een paar onderdelen zien te monteren en netjes te verven.
    Ik wil niet meer verder in detail gaan omdat ik dan zelf onderdelen ga moeten maken en dat wil ik pas bij volgend project mee beginnen omdat alle onderdelen nu 1/12 zijn.

Maar ik ga proberen deze week dit project af te ronden. Jullie zullen dan moeten overstappen naar een nieuw tropic.

Laatst bewerkt: 24 dec 2008
  9. richardh

richardh

Lid geworden:
    25 feb 2007
    nieuw forum of ander topic? ;)

10. tamiyam03freak

tamiyam03freak

Lid geworden:
    11 mrt 2008
    Oeps... meteen effe verbeterd

11. tamiyam03freak

tamiyam03freak

Lid geworden:
    11 mrt 2008
    Vandaag samen met minituner ( Huub ) bij mij thuis aan de mini's gewerkt.
    voor Huub zijn mini een hoedenplank gemaakt met speakertjes erin.

Hier is Huub zijn auto aan het uitzetten na 2 min. buiten te rijden LOL
    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 922x692 en 88KB.[​IMG]
    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 922x692 en 54KB.[​IMG]
    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 922x692 en 90KB.[​IMG]
    [​IMG]Deze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 922x692 en 100KB.[​IMG]

See Ya !

Heb mijne wel al overgetrokken maar nog niet passend gemaakt, boxjes moet ik ook nog aan zien te komen. Of zou ik deze race mini zonder boxen maken en de classic wel met boxjes ?

12. richardh

richardh

Lid geworden:
    25 feb 2007
    maak je die van een oude in-ear koptelefoon?

13. tamiyam03freak

tamiyam03freak

Lid geworden:
    11 mrt 2008

Klopt gewoon simpele oordopjes. Als je de kabeltjes eraan laat is het dus zelfs mogelijk om m03 te kunnen spelen. ( misschien iets voor in het classic project)

14. mixit

mixit Guest

maar wordt dit een rc auto of gewoon model?

15. tamiyam03freak

tamiyam03freak

Lid geworden:
    11 mrt 2008
    Een bestuurbaar model ;)
    Nee hij blijft gewoon rc waardig maar of ik er echt veel mee ga rijden betwijfel ik.

16. tamiyam03freak

tamiyam03freak

Lid geworden:
    11 mrt 2008
    Ook hij is gister eens buiten geweest naar een meeting....verheug me erop als hij echt af is.

17. tamiyam03freak

tamiyam03freak

Lid geworden:
    11 mrt 2008
    Sow zeg , is het al zo lang geleden dat ik hier aan heb gewerkt !!??:( Januari !
    Maar vanavond is daar verandering in gekomen. Ik ben al veel verder geraakt met de aanhanger.
    Hij heeft nu al een bodemplaatje en ook de binnenafwerking begint vorm te krijgen , hij heeft zelf isolatieschuim erop zitten ;).
    Foto's zal ik morgen maken (helaas met gsm , de cannon is op vakantie mee met opa en oma).

Overgens wordt dit aanhangerje betrokken bij nog een ander project dat alleen in mijn hoofd bestaat. ( John cooper Van ). Net zoals vroeger was dit een service wagen voor op en na het circuit te rijden. In de Van zullen ook diverse onderdelen te liggen komen met natuurlijk openslaande deurtjes.
    Dan in aanhangertje klen werkbankje , tussen het subbrame passen precies 2 oprijplaten. Bokjes komen en ook in te staan.
    Krik ga ik zelf nog zien te maken denk ik. In de aanhanger komen dus de grote onderdelen wat je in het echt tegen zult komen.

Jippie eindelijk weer wat vorderingen ....:D

Laatst bewerkt: 22 mei 2009
  18. -Diederik-

-Diederik-

Lid geworden:
    29 sep 2008
    Mocht tijd worden :p Ik ben erg benieuwd wat er uit komt. Succes ermee!

19. tamiyam03freak

tamiyam03freak

Lid geworden:
    11 mrt 2008
    Heb een erg profesioneel camera'tje meegekregen van stiefvader maar ik kom er niet echt wijs uit daarom zijn de foto's ook niet zo mooi als wat ze kunnen zijn.

Overgens is me gister met rijden de rechter kant los gebroken. Dit wordt dus weer even lijm erop doen kleppen erop en erna opnieuw verven.

De aanhanger :

De trekhaak :

Deze vindt ik zelf erg leuk :

Fot's komen er wel als hij weer achter de auto kan dan maak ik een paar mooie foto's met huub zijn estate erbij.

20. DK:royboy

DK:royboy

Lid geworden:
    20 jul 2009
    die mini cooper aanhanger met welk stuk koper is dat?
    wil ook een aanhanger maken maar ik weten wat voor koper dat is
    en hoe heb je dat koper bevestigd aan de onderkant

Laatst bewerkt: 21 jul 2009

Deel Deze Pagina