tamiya scania r500 Weeda ( showtruck voor MW designs)

Dat is ook wel het andere uiterste natuurlijk!!!!!! Die had beter gewoon de complete auto zelf kunnen bouwen. Inmiddels zit er zo goed als niks van de Tamiya bouwdoos meer in. Staat daar nog van iemand anders 'n bouwbericht die het ook gedaan heeft, maar dan op 'n 'normale' manier. Ziet er echt veel beter uit.
Begrijp me allemaal aub niet verkeerd, nogmaals, jullie hebben allemaal schitterende creaties neergezet. Maar alles bij elkaar scheelt het gewoon 'n hele cm, ook in 1:13 is dat veel.
de hele cabine komt gewoon heel gedrongen over.
Wat voor het zicht al wel veel scheelt, is 'm op de volume banden van Verkerk zetten.
Nogmaals, het is niet zozeer als kritiek bedoeld. Het viel mij gewoon op.Zowieso wel raar dat de Scania zo gedrongen overkomt, terwijl beide Mercedessen wel zo goed als kloppen.

Dat is ook wel het andere uiterste natuurlijk!!!!!! Die had beter gewoon de complete auto zelf kunnen bouwen. Inmiddels zit er zo goed als niks van de Tamiya bouwdoos meer in. Staat daar nog van iemand anders 'n bouwbericht die het ook gedaan heeft, maar dan op 'n 'normale' manier. Ziet er echt veel beter uit.
Begrijp me allemaal aub niet verkeerd, nogmaals, jullie hebben allemaal schitterende creaties neergezet. Maar alles bij elkaar scheelt het gewoon 'n hele cm, ook in 1:13 is dat veel.
de hele cabine komt gewoon heel gedrongen over.
Wat voor het zicht al wel veel scheelt, is 'm op de volume banden van Verkerk zetten.
Nogmaals, het is niet zozeer als kritiek bedoeld. Het viel mij gewoon op.Zowieso wel raar dat de Scania zo gedrongen overkomt, terwijl beide Mercedessen wel zo goed als kloppen.

Als je de Mercedes na gaat meten dan is deze zeker 1 tot 2 cm te hoog, zoals ik al zei het blijft een duur stuk speelgoed.

neem dan als hobby vissen,
kan je zeker heeeel erg lang discuseren over de afmetingen van je gevangen vis :D:D:D:D:D:D

weer ff een klein beetje gedaan aan de Weeda truck.

Grotefoto-TFPTEHSH.jpg

Grotefoto-GZJP6BQH.jpg

Grotefoto-OQMXYEEG.jpg

Gr Randy

Word weer mooi Randy.
Ben laatste tijd niet meer actief maar lees van iedereen nog steeds stilletjes de topics door hoor ;)

Een kleine update van het spuitwerk.

Grotefoto-KUYEFMIX.jpg

De eerste details zitten erop, nu volgt het airbrush nog en de blanke lak.

Grotefoto-OBKK8HZ3.jpg

er zit nog een foutje in en die zien jullie volgens mij wel, de naden van de skirts worden nog strak gemaakt.
omdat de echte ook zo'n naad hebben dacht hij dat het zo hoorde.

Gr randy

wouwwwwwwwwwwwwwww
die grille alleen al is een kunstwerkje
kan niet wachten op de fotoos van een chassis met dit kunstwerk erop :D:D:D

Back