Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wij als winkel willen die parts niet meer verkopen: er is namelijk altijd wel wat mis mee. Passing niet goed/2 linkerblokken in een zakje ipv 1 links & 1 rechts/te lange draagarmen/bevestigingspunten die missen/kleine onderdelen die missen en daardoor is het onderdeel niet te bevestigen/metalen pinnen die missen etc.Bestellen bij "Marco's Model Cars" !
Iedere LHS die Tamiya verkoopt kan deze producten bestellen.
Andre
Dit staat er:
Reglement:
Deze is al een tijdje bekend.
Toch zijn er nog 2 puntjes die ik wil aanpassen / verbeteren.
1. Aluminium stuurblokken voor de TT01 ook toestaan / toevoegen aan de lijst met toegestane onderdelen.
2. F1 spoilers beter beschrijven. Deze moeten van hard plastic zijn en niet afwijken van Tamiya spoilers. Dat betekend dat spoilers van andere merken ook toegestaan zijn maar wel gelijkend op Tamiya.
Dus je kan op je tt01 gewoon de alu stuurblokken zetten. Hier was natuurlijk wat protest op in het begin. En nu mag het toch![]()
Laten we het er op houden dat we allemaal hobbyist zijn, ook de beheerders van de site en facebook. Er is vast een verklaring dat het reglement nog niet is bijgewerkt op de site
Ik heb mijn TRF418 sinds vandaag ook helemaal af, het is alleen nog wachten tot de motor binnen komt. Ik heb de 10.5T Sensored van Tamiya besteld, moet deze nog inlopen en zo ja, hoe doe je dat met een brushless?
De Raybrig NSX Concept-GT body in een andere kleurstelling (spoiler is nog in de maak).
![]()
Ik wil zodra de motor binnen komt de bekabeling nog in een mooie sleeve wegwerken.
![]()
En een hele mooie balance![]()