Tamiyacup Nederland 2016

Onderhand al een winkel die die tt02 rhi stuurblokken heeft en waar ze op voorraad zijn?

Laatst bewerkt:
Ja zoiets maar niet die ;)
Mag dit jaar alleen rhi of carson zijn. Maar bij 3 winkels te vinden en niet op voorraad al maanden lol

Ja klopt, zijn carbon reinforced. Ik heb nog 2 setjes reserve maar die liggen nog nieuw in mijn voorraad bakje.

Voor een goed bod is alles te koop :P

Ik wil zondag komen kijken (ben bezig om mijn oude rc hobby weer op te pakken ) maar hoe laat begint het allemaal? Is er iets van een tijdschema, ik kan het nergens vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Slim. Kun je gelijk kijken, welke klasse je het meeste aanspreekt. En rijders om tips vragen. Bijv. welk model en/of hop-ups het goed doen binnen een klasse.

Goedemiddag met welk chassis wordt er voornamelijk in de F1 gereden ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb bijna alle F104 varianten behalve de 'W' versies wel gezien, en de TRF's in smalle versie. Ik denk dat ik de enige F103 was, maar de mijne is zowel van voren als van achteren ook al 104.

Hugo

Ik gebruik oude "only forward" regelaars. Mijn auto zit een oude GM SX12W, bij Denise de Tekin
Als je naar een nieuwe regelaar kijkt, is het verstandig eentje te nemen zonder achteruit, ook niet met uitschakelbare achteruit.

Ik heb bijna alle F104 varianten behalve de 'W' versies wel gezien, en de TRF's in smalle versie. Ik denk dat ik de enige F103 was, maar de mijne is zowel van voren als van achteren ook al 104.
Hugo

Later dit seizoen zal er nog een 103 bijkomen Hugo:rolleyes::rolleyes:

Back