Tankvuldop op body

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Kingpin, 1 jan 2004.

1. icewim

icewim Guest

Nee, sorry......de site van die zaak is alleen info over het feit dat ze rc handel verkopen en verder niet wat ofzow......
    En ik zou niet weten waar ik een foto moet zoeken.....had ook geen fototoestel bij me ;)

Edit; de site is trouwens www.modelbouwbloemendaal.nl en de man meldde mij nog wel dat je geen erge haast moet hebben om te tanken......

2. TnT nelis

TnT nelis Guest

weet je miss een merk of iets van dat dingetje?

3. icewim

icewim Guest

Ik bel ff met de winkelier........

Nee, sorry. Hij had het over jamara.de maar daar kan ik niets vinden.

4. Guest

Guest Guest

IS er echt nergens op internet een plaatje ervan ?

5. icewim

icewim Guest

Zal haast wel, maar ik kan het niet vinden en het merk was volgens de winkelier jamara.........Take a shot zou ik zeggen; ik ben zeker geen ster in het zoeken op internet, dus.......

6. NMTRacer

NMTRacer Guest

hmm, ik heb al een beetje zitten zoeken, maar kan niet echt iets vinden, de meeste sites zijn in het duids en dat helpt ook niet echt met het zoeken naar een tank systeem :s

7. red nascar

red nascar Guest

graupner heeft dit systeem ook in het programma...

sander

8. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
  9. red nascar

red nascar Guest

yes dat is em, werkt perfect overigens en je hebt maar een klein ventieltje aan de buitenkant van de kap, altijd mooier dan een gat ook al is dat misschien handiger (wil 't zelf ook altijd mooi hebben 8) )

sander

10. NMTRacer

NMTRacer Guest

pff, zat me scheel te zoeken naar dat ding... had het zelfde gevonden, maar d8 dat dat het niet was.

naja, weer wat geleerd

11. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Ja, staat inderdaad een stuk beter.
    Ik koop er 1 zodra ik een nieuwe body heb, helaas zal dit waarschijnlijk de Toyota GT1 niet worden, blijkt dat deze body ontworpen is voor auto's met geen schokbrekers zoals ze gemonteerd zijn op mijn Fusion met een brug... dus maar op zoek naar wat anders.

Hoe zit het met dichte kappen? Wordt de motor hier niet te warm van? Een Mucielago kap met vleugel lijkt me ook wel wat, weet alleen niet of die het zo goed doet in verhouding met mijn Lola body?

12. NMTRacer

NMTRacer Guest

ja, van een dichte kap wordt een motor veel te heet.

13. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Dacht ik al ... dan maar op zoek naar een "open" kap (neee, geen cabrio :) )

14. NMTRacer

NMTRacer Guest

15. dikketienes

dikketienes

Lid geworden:
    23 jun 2003
    dat ventiel kende ik al want mijn neef heeft die op een boot staan en daar zit dan z'n hand pomp bij. maar voor auto's lijkt het mij minder geschikt want je body kan er niet makkelijk af en ten 2de als er zand of stof op komt is het mogelijk dat dat er dan in komt dus het lijkt mij minder geschikt.

z'n slangetje die uit je kab komt lijkt mij meer geschikt je zet er gewoon een dopje op en hij is lucht dicht dus de compressie blijft.

16. icewim

icewim Guest

Vuil....dat zal inderdaad een probleem zijn.......
    Dat was trouwens hetzelfde diingetje wat ik vanmiddag in die winkel zag ja.

17. Rick St.

Rick St. Guest

Kijk daarvoor heb je brandstoffiltertjes :lol:

Rick

18. icewim

icewim Guest

Volgens mij doelt hij op het vuil aan de buitenkant van de nippel; dat komt dan in de nippel zelf ek dan sluit hij niet meer af.....zo begreep ik het.

19. TnT nelis

TnT nelis Guest

@ NMTRacer pick-up moet een k bij :teacher:

maar wat je zegt dat de koeling goed is bij een pick-up omdat de motor toch uitsteekt is niet geheel waar omdat de wind over de koelkop heen gaat door de hoge cabine merk ik uit eigen ervaring tenzij je een hele hoge koelkop heb natuurlijk.

20. NMTRacer

NMTRacer Guest

wat je ziet bij een savage is dat er ook, net als bij een pick-up, dat de motor uit steekt, maar ook daar zit er een kabine voor, en toch wordt het goed genoeg gekoeld.... en ik zei ook, "... dus zoiezo redelijk wat koeling." maar het is natuurlijk beter om een gat voor de air-flow te maken ja.

Deel Deze Pagina