TBS Discovery stuurprobleem

Hallo,

Heb een TBS Discovery met een afwijking naar links.... Zowel in GPS als ATT stand...

er zit een Naza GPS systeem op en ik kan zo niet de afwijking naar links er uit krijgen...

Help

Heb tevens een Futaba FF10 zender...

misschien dat dit helpt qua info..... heb hem al proberen te trimmen naar rechts maar als ik dit te ver doe dan kan ik hem niet meer laten starten omdat er een beveiliging op zit dat je beide sticks op de zender naar elkaar toe moet richten... heb de NAZA ook al gecalibreerd en dit hielp ook niet....

hebben er meer last van hiero en hoe kan ik dit probleem verhelpen

Mvg E. Grouve

heb denk ik de zender sticks wel goed staan vlieg namelijk ook met een zwever van 2.0Mtr en hier heb ik geen last met de Zender.

hoe zou ik eventueel de regelaars moeten kalibreren? Hier heb ik namelijk geen ervaring mee.

in ieder geval alvast bedankt voor de reacties

Even de handleidig van je esc's opzoeken op internet. Hier staat bijna altijd wel in hoe je moet calibreren.

Meestal is dit iets in de richting van het volgas zetten van je sticks > batterij aansluiten > wachten op een reeks piepjes > gas dichtzetten. Van tevoren wel even de props eraf halen ;)

Naza 1? (bij mij was de afwijking naar rechts en lichtjes naar achteren, vooral de eerste paar minuten)

Even updaten naar de nieuwste software van de NAZA V2, kan gewoon via de DJI site en dan Naza assistent 2.4 downloaden.
(onder Windows 10 moet je handmatig de driver toewijzen indien van toepassing)
Daarna de IMU calibreren in de software en vervolgens een 'kompasdansje' uitvoeren.
Versie 2 geeft naar mijn ervaring een stabieler vlieggedrag en snellere gps lock.

de problemen zijn opgelost...

heb de Naza M Lite opnieuw laten kalibreren dmv de assistent via DJI site....

deze kan dus dicht

Back