Te koop tips

U-47

Hoi vraagje

Wat kun je vragen voor een statisch duikende Robbe U-47
Zit alleen geen zender en ontvanger bij maar voor de rest alles .
regelaars 2x
Duik systeem Lex Verkuijl
Accu's 3 X
Pomp en duiktank (zelf made)
mvg Fred

te koop een type 7c flakturm 1/35 alleen er zit geen flak bij. er moeten 2 flak op komen die zit er niet bij de turm is niet van dream-arts denk ik maar wel van het zelfde matriaal maar wel zeer mooi moet nog inelkaar gezet worden. of inruilen tegen een kale u-boot. de flakturm zie je nergens hij heeft 3 balkons er zit wel 2 machinegeweeren bij van metaal er zit zelf losse plankjes erbij voor de vloer die je zelf moet leggen de merk is H.Schiling/J.Peddinghaus hij is mooier dan dream-arts want die heb ik ook de 7c turm maar die heb ik al op mijn u-338 zitten. ik vraag niet de hoofdprijs voor maar noem een prijs we komen vast wel uit of een leuke u-boot. de turm hier gaat om een typ VII C- FLAKFALLE. gr dennis

Laatst bewerkt:
Ik heb hier nog de complete en originele serie fotoboeken van Lothar Gunther Buchheim staan. Boordevol foto's van o.a. aan boord van U-96 op patrouilles. Alle boeken in nieuwstaat.

Even googlen op zijn naam en je weet voldoende ;)

(aan de hand van zijn ervaringen aan boord van U-96 is immers het boek Das Boot en later de gelijknamige film gemaakt )

goedenavond allemaal.

ik heb in het tekoop gedeelte mijn fc16 op 40MHz met navy twinstick te koop staan.

groeten johan

Ik ben bezig een boel onderdelen voor de Robbe U47 in 3D te tekenen, en deze ga ik ook in 3D laten printen. Dit omdat ik de standaard onderdelen niet genoeg detail vind hebben. Momenteel heb ik al de torpedo's en netcutter. Vandaag of morgen ga ik een begin maken aan de dekkanonnen.

Bij interesse staan hier de onderdelen en ze kunnen daar ook besteld worden ( ik ben zelf niet verantwoordelijk voor de productie).
Shapeways | Mulders Model Supplies by DannyMNL

Mocht er interesse zijn: Waarschijnlijk gaat mijn 40 mhz FC28 met pult, ontvanger en originele koffer over een poosje in de verkoop.

In de verkoop, een Engel duiktank aansturing 12V. Nieuw 45€, nu 35€ incl versturen.
De doos is alleen open geweest, het plastic is nog dicht.

IMG_0160_zpsda19e131.jpg

IMG_0159_zpsec95ba39.jpg

Decaperm motor, 6V 25€

IMG_0141.jpg

Rockraft 100 regelaar, 40€ per stuk. Ik heb er 2 liggen. (gereserveerd)
Een oudje, Robbe Mini 200, 15€

IMG_0158_zps41273f2f.jpg

Ik heb ook nog een Duiksysteem van Lex, en die zit zowat zielig en werkeloos in een hoekje te kijken.
Compleet met voelers, werkt gewoon zoals het hoort. Zelfs de beschrijving zit er nog bij.

60€ incl opsturen. Gereserveerd

Laatst bewerkt:
te koop Robbe U2540

Hallo,

ik wil mijn Robbe U2540 verkopen. De boot is compleet op een magneetschakelaar na en een waterpomp.
Voor info of foto's mail mij even.

peter.duffels@hetnet.nl

http://www.modelbouwforum.nl/forums/members/schaapje218-albums-robbe-u2540-picture123260-img-4490.jpg[/IMG

[IMG]www.modelbouwforum.nl/media/123259/full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back