Team C TM2 buggy

Discussie in 'Bouwverslagen - Auto's' gestart door Joost K., 2 mei 2013.

1. Indoorvlieger

Indoorvlieger Forum veteraan

Lid geworden:
    3 mei 2010

Ik ben ook wel benieuwd hoe deze high tech auto presteert.

2. Joost K.

Joost K. Forum veteraan

Lid geworden:
    18 nov 2004
    Ik ook... Ik heb echter nog steeds geen tijd gehad om de volledige electronica erin te hangen... En nu mis ik de ontvanger weer doordat mijn zender de geest gegeven had... Nog even geduld dus... :D

3. Gies

Gies

Lid geworden:
    24 dec 2009
    Ik heb em op tapijt zien rijden, echt super.
    Even later zag ik em op een buitenbaan op kunstgras, echt een heel stuk minder, maar dat kan ook aan de chauffeur hebben gelegen.

4. Joost K.

Joost K. Forum veteraan

Lid geworden:
    18 nov 2004
    Ik heb nu een extra ontvanger voor mijn nieuwe zender... ESC en motor heb ik ook liggen dus binnenkort kan ik de auto eindelijk rijdend maken. Pfff... Heeft even geduurd maar ja... Binnenkort maar eens een uitstapje maken naar een off-road baan om te kijken wat hij doet...

5. ruudxd

ruudxd Forum veteraan

Lid geworden:
    25 nov 2007
    Ik ben benieuwd!

6. Prista

Prista

Lid geworden:
    2 mei 2012
    Ik ben ook benieuwd!
    Welke zender heb je gekocht? Ben zelf namelijk ook nog voor een nieuwe aan het kijken :p
    Zie dat je uit Eindhoven komt, waar rij je zoal? Ikzelf kom uit Veldhoven, woon tegenwoordig in Eindhoven maar in het verleden heb ik verschillende banen gemaakt in Veldhoven, veelal offroad.

Grt

7. Joost K.

Joost K. Forum veteraan

Lid geworden:
    18 nov 2004
    Ik heb niet echt een nieuwe nieuwe zender gekocht maar een model wat al een aantal jaren op de markt is en nu ook al weer discontinued is door KoPropo. Ik heb de KoPropo EX-1UR gekocht in 2.4GHz. Een aantal jaren geleden eens een EX-1 in mijn handen gehad en die lag van alle zenders gewoon het mooiste en lekkerste in mijn handen.

Als ik tijd heb de ESC pasklaar maken voor de auto (draden op maat maken e.d.) en dan de ontvanger erin en een motor. Dan kan ik knallen.

@Prista: Is daar nog wat van over wat je zoal gemaakt hebt in Veldhoven dan? Ben ik wel benieuwd naar. Al zal ik met deze auto voornamelijk op Astro en tapijt willen rijden denk ik...

8. Prista

Prista

Lid geworden:
    2 mei 2012
    Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt? Ik zoek namelijk ook nog een nieuwe zender..
    Ja hoor, op verschillende plaatsen kan je nogsteeds rijden, hoe het er op het moment bij ligt weet ik niet maar volgende week heb ik vakantie en dan ga ik ook weer eens even rijden

9. Joost K.

Joost K. Forum veteraan

Lid geworden:
    18 nov 2004
    Ik meen iets van +/- € 215,-- ofzo... Maar je moet goed zoeken want hij is niet overal meer zomaar te krijgen. Hij wordt niet meer gemaakt namelijk dus je moet mazzel hebben als hij nog ergens op voorraad ligt.

Okee, maar dat zijn buitenlocaties met zand neem ik aan? Ik rij denk ik liever op een circuit van Astro of tapijt. Ben niet zo'n basher eerlijk gezegd.

10. Tom Albatros

Tom Albatros

Lid geworden:
    10 jan 2013
    Als je met je nieuwe aanwinst eens naar orra in Arendonk komt, laat het dan maar eens weten.
    Ik wil al dat carbon wel eens van dichtbij zien!

11. Joost K.

Joost K. Forum veteraan

Lid geworden:
    18 nov 2004
    Arendonk ligt zeker in de wenslijn dus als dat zo is dan zal ik dat hier wel even kenbaar maken... :D

12. motorsports

motorsports Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Mooi verslag tot nu toe,

Wat mij opvalt dat ik " bekende " delen voorbij zie komen, is het misschien mogelijk dat deze kit , merk, uit dezelfde fabriek komt waar ook hpi zijn delen laat maken ?

13. Indoorvlieger

Indoorvlieger Forum veteraan

Lid geworden:
    3 mei 2010
    Zou best kunnen, bij 1:1 auto's gebeurt het ook dat bepaalde onderdelen van dezelfde toeleverancier komen. En bij modelbouw kan het best zijn dat voor ons verschillende merken uit dezelfde fabriek komen, net als met de wasmiddelen.

14. HobbyRC

HobbyRC

Lid geworden:
    12 mrt 2013
    Je hebt de zender vast van Geralt overgenomen, ik heb nl zijn vorige Ko propo!

15. Joost K.

Joost K. Forum veteraan

Lid geworden:
    18 nov 2004
    Nee, ik heb de zender nieuw gekocht!

Nu maar weer eens ontopic? :D

16. remy moller

remy moller

Lid geworden:
    22 jan 2005
    Van de winter misschien wat wedstrijdjes meerijden in Oss, leuk indoorbaan daar.

17. Joost K.

Joost K. Forum veteraan

Lid geworden:
    18 nov 2004
    Hey Remy,

Ja lijkt me leuk ja! Leuke afwisseling voor de pancars in de zomer. Welke club zit daar achter in Oss???

18. remy moller

remy moller

Lid geworden:
    22 jan 2005
    Model indoor oss neem eens een kijkje op hun fb pagina.

19. Joost K.

Joost K. Forum veteraan

Lid geworden:
    18 nov 2004
    Wow!! Dat ziet er mooi uit daar. Binnenkort even tapijt bandjes regelen en dan daar eens heen. Damn nice!!!

Deel Deze Pagina