Team Losi LST2 - XXL 1/8 brushless monstertruck (& Muggy)

Discussie in 'Electro offroad' gestart door drkdgglr, 25 nov 2010.

1. Limboracer

Limboracer

Lid geworden:
    9 mei 2016
    Het viel me wel op dat bij het setje dat ik besteld heb shims zitten die achter de kleine tandwielen gezet moeten worden, maar die zaten niet gemonteerd toen ik alles uit elkaar heb gehaald o_O. Misschien op een maandag in elkaar gezet en sommige dingen vergeten te monteren. We zullen het zien als de spullen thuis komen.

Nog suggesties voor de dikte van de diff olie, ik lees berichten tussen de 7k en zelf 80K ???

2. Caretaker

Caretaker

Lid geworden:
    15 mei 2005
    Dat is idd gewoon verkeerd gemonteerd geweest. Maandagmorgen model. Nu bij het in elkaar zetten goed schimmen. Helaas dat dit soort dingen geen garantie kwestie zijn... Wel een mooi model als ik het zo zie..

Olie zou ik voor 50k en achter 30k gaan proberen. En dan kijken hoe dat gaat

3. Limboracer

Limboracer

Lid geworden:
    9 mei 2016
    @Caretaker, thanks ga ik uitproberen zodra ik de parts binnen heb.

Shockoil is in mijn geval de 40 w de beste optie gebleken. Auto reageert beter op onevenheden en kleine jumps:rofl:

Laatst bewerkt: 26 jul 2016
  4. ruudxd

ruudxd Forum veteraan

Lid geworden:
    25 nov 2007
    Standaard worden de tandwielen in het diff niet geshimd, sommige mensen vonden het nodig om Axial shims achter de pin te doen, ikzelf rijd rond zonder, maar ik overweeg om ze toch te installeren, ik heb behoorlijk speling in de outdrives.
    Maar ik rijd helaas niet zo veel.

5. Limboracer

Limboracer

Lid geworden:
    9 mei 2016
    Lhs wil de auto terughebben nadat ze de foto's en verhaal bij importeur hadden neergelegd en deze wil de auto door een techneut laten nakijken en repareren o_O.

Dus hij gaat vandaag terug en ik hoop snel iets te horen/danwel een gefixte auto te krijgen.

Nadeel aan dit alles is dat er alleen geen "leenauto" is en ik dus de LOSI niet kan testen tijdens mijn vakantie:frustie:.

6. ruudxd

ruudxd Forum veteraan

Lid geworden:
    25 nov 2007
    Maar u wou de onderdelen er toch zelf op zetten?

7. Limboracer

Limboracer

Lid geworden:
    9 mei 2016
    Ja, de onderdelen zijn ook besteld en onderweg. Maar de auto komt direct bij horizon vandaan en nadat mijn lhs al een shockshaft en nog een complete schokdemper had geclaimd en nu de voor en achter diffs wilde ze toch zelf de auto bekijken. Ik heb de auto net afgezet en kreeg te horen ze ik hoogstwaarschijnlijk een hele nieuwe krijg ivm teveel gebreken in 2 weken:thumbsup:.

Ben ik ook van de oefenkrassen op de body af:yes:.

To be continued .....

8. Caretaker

Caretaker

Lid geworden:
    15 mei 2005
    Dat wordt netjes aangepakt als ik het zo lees.
    klinkt als TOP service..

Helaas dat je niet kunt rijden tijdens je vakantie .. :weetnie:

9. ruudxd

ruudxd Forum veteraan

Lid geworden:
    25 nov 2007
    Ah, dat is netjes.
    De diffs gaan normaal inderdaad niet stuk.

10. Limboracer

Limboracer

Lid geworden:
    9 mei 2016
    UPDATE over mijn Losi.
    Kreeg net telefoon van mijn LHS dat vanmorgen de vertegenwoordiger een hele :banana:nieuwe LOSI heeft afgezet die helemaal is nagekeken, want diffs waren gemerkt en zaten controlestickers op en heeft nu TiNi schokbrekershafts. Verder hebben ze een paar spareparts (draagarmen v+a, complete reserve dif en nog een paar kleine dingen) erbij gedaan :thumbsup:.

Kan dus niets anders zeggen dat ik super tevreden ben over de klachtafhandeling van LOSI/horizon hobby.de en dat alles op een kleine 2 dagen:thumbsup:

Schots en Scheef vindt dit leuk.
  11. Caretaker

Caretaker

Lid geworden:
    15 mei 2005
    Wauw. Dat is mooi opgelost man. Dus toch rijden op vakantie. Lekker man. Gefeliciteerd... En vooral.... Have fun....

12. Limboracer

Limboracer

Lid geworden:
    9 mei 2016
    Thanks, ja zo snel had ik het niet verwacht vooral omdat ik zolang op de auto heb moeten wachten. Maar nogmaals echt top geregeld door LOSI en Horizonhobby.de en natuurlijk mijn LHS voor het opvoeren van de druk zodat de LOSI mee op vakantie kon.

Na de vakantie zal ik wat vakantiepics posten:bye:

Schots en Scheef vindt dit leuk.
  13. ruudxd

ruudxd Forum veteraan

Lid geworden:
    25 nov 2007
    Dat is super, zeer nette service, en erg snel inderdaad!
    Zijn de onderdelen die er los bij zaten de onderdelen die u besteld had, of hebben ze er nog meer los bij gedaan?

14. Limboracer

Limboracer

Lid geworden:
    9 mei 2016
    Alles wat ik had besteld zat erbij en nog een complete diff met behuizing, draagarmen en kleine plastic stukken die schijnbaar ook kapot kunnen:rofl:.

Net ff met de auto gereden en hij hij rijdt gewoon perfect.:worship:

15. Schots en Scheef

Schots en Scheef

Lid geworden:
    25 jun 2008
    Netjes opgelost.

16. ruudxd

ruudxd Forum veteraan

Lid geworden:
    25 nov 2007
    Dat is zeer netjes inderdaad, veel plezier met de auto!

17. WesleyRoy

WesleyRoy

Lid geworden:
    17 dec 2008
    Vandaag heb ik mijn neiuwe Turnigy Nano-Tech Ultimate 7500 mah 90c accus uitgeprobeerd in mijn Losi LST.
    Wow wow en nog eens wow. Wat een power. Zelfs ten opzicht van mijn Gens ace 4s pakket (45c).

Helaas duurde de pret niet lang, reed over een duinpad, vloog uit de bocht en knalde tegen een houten balk van het hekwerk aan :hammer:

Dus als iemand nog goede pakketten zoekt. Echt een aanrader.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/...po_Pack_ROAR_BRCA_Approved_EU_Warehouse_.html

18. Limboracer

Limboracer

Lid geworden:
    9 mei 2016
    Toch een pc gevonden om foto's te uploaden:bye:
    IMG_3992.JPG IMG_3994.JPG IMG_4063.JPG IMG_4064.JPG IMG_4065.JPG

op de laatste foto was een crawler probeersessie;)

19. Limboracer

Limboracer

Lid geworden:
    9 mei 2016
    Auto bevalt steeds beter, gisteren een sessie in een grindgroeve gehad en daar kon hij echt snelheid maken. Op de schorsgebieden moet hij toch af en toe zijn meerdere erkennen in zijn grote broer de LOSI MT XL:koud:. maar voor de rest nog geen beperkingen gehad met de auto, alleen is de auto over 3 weken wel toe aan een grondig schoonmaakbeurtje en een nieuwe body:hammer:.

Laatst bewerkt: 15 aug 2016
    Caretaker vindt dit leuk.
  20. ruudxd

ruudxd Forum veteraan

Lid geworden:
    25 nov 2007
    @ Wesley, hmm, nu maak je mij toch weer aan het twijfelen om accu's te kopen bij Hobbyking, bedankt ;)
    EDIT : Hmm, voor 75 euro voor een 2S koop ik een 4S pakket bij Gens Ace, keuzes..

@ Limboracer: Super dat hij zo bevalt nu, hij voelt zich vast wel thuis daar zo te zien :)
    Was die MT XL brushless of nog gewoon op benzine?

Deel Deze Pagina