Tempex gezocht ( MAG DICHT !! )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen ,

Aangezien in ons Belgenlandje weinig of géén EPS platen verkocht worden in bouwmarkten of zo doe ik deze oproep !

Ik zoek tempex platen/ blokken ( EPS 150 of 200 ) in de omgeving van Maastricht. Bij Vanmeel in Echt hebben ze max 10 cm. dikte persing 100 . Gamma en Formido ben ik reeds geweest zonder resultaat ( hier hebben ze wel kleine dunne platen van maximum 5 cm. dikte en persing 60 ):(
Bij Hornbach in Geleen/Kerkrade zouden ze het misschien hebben ??
Dikte van de plaat of blok zou 15 cm. moeten zijn ...

Ik hoor het graag

Mvg

Dirk

Laatst bewerkt:
je kan beter bij bouwmateriaal zaak zoals raab karcher gaan kijken of bellen.
dikke tempex word veel gebruikt voor storten van beton als mal.

mvg Hans

Of bij bedrijven die (platte) daken en onder vloeren isoleren. Geen idee wat voor persing het is maar het voelt wel vrij stevig aan en het zijn platen van 15 of 20cm dik. Ik heb via via een aantal "rest stukjes" gekregen (die nog steeds 50x100 zijn), wie weet zit in jouw buurt zo'n bedrijf?

Dirk, in Maasmechelen zit een bouwmaterialenwinkel (naast een sanitairwinkel) en die heeft platen EPS, XPS en dergelijke staan.
Verschillende diktes en ook in grote afmetingen, 120x200 cm.

Grts Gert-Jan

Dirk, in Maasmechelen zit een bouwmaterialenwinkel (naast een sanitairwinkel) en die heeft platen EPS, XPS en dergelijke staan.
Verschillende diktes en ook in grote afmetingen, 120x200 cm.

Grts Gert-Jan

Bedankt Gert-Jan,

zal ook eens informeren daar

mvg

Dirk

Als je nou echt grote blokken zoekt voor weinig geld dan zou je eens contact op kunnen nemen met een fabriek van dat spul.
Helaas voor jou zit dat in Gouda maar dat is wel op een manier naar jou te krijgen.
Polycel

Ik heb daar toen ook een partij schuim gekocht met een hogere dichtheid dan het EPS van de bouwmarkt, beter te snijden met de electrische draad.

GJ

Heb inmiddels de juiste tempex gevonden bij een grote bouwmaterialenzaak in Peer...
Wel een weekje op de levering wachten , maar dit zal géén probleem zijn.

Dit draadje mag dicht

iedereen bedankt voor zijn replay :smile:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back