Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor sommige dingen moet je tijd maken ;-)
Maar valt soms niet mee met de andere activiteiten van de 2 shops er tussendoor (en dan hebben we nu nog wat meer tijd omdat het vliegseizoen/surfseizoen nog niet begonnen is).
En moet doorwerken want volgende project is al weer op komst......
Ondertussen alle knijpers er al weer af en wat beplanking gevormd en sommige er al tegen gelijmd.
Vanmiddag denk ik maar weer 2 uur eerder naar huis om weer wat te doen.
Met sommige knijpers en op sommige plekken wel, ook bij het zachtere balsa natuurlijk sneller dan bij de hardere variant.
Kwestie van plamuren, maar dat moet vaak toch wel gebeuren om de naden weer volledig te dichten.
maar sowieso komt er nog heel wat plamuur en schuurwerk bij kijken
Thanks, hoop vanavond nog wat laatste beplankingsdelen te plaatsen.
Ben benieuwd wat hij straks zo weegt, misschien ook even nog de 2de poot verbouwen dan kan ik hem een keer op z`n wielen zetten.
Thanks en ja nu zien we een beetje hoe het er straks uit komt te zien.
Zojuist de bodem helemaal dicht gemaakt, morgen weer wat aan de bovenzijde doen.
Dan even naar de luiken kijken en beplanken en eens met het cockpit frame aan de gang. dan schiet het aardig op..........
Redelijk wat geplamuurd en geschuurd tussendoor en eens op z`n pootjes, vandaag de wielkastopeningen wat dichter gemaakt (sjips bedenk me net dat ik een foutje heb gemaakt, heb nog maar 1 hoofdwielkast wat dichter gemaakt gelukkig ):
Waarom plamuur je met polyester plamuur op balsa. Beter is deze te gebruiken lichtgewicht allesvuller. Na de glas laag met polyester plamuur kleine oneffenheden vullen.